tiistai 20. syyskuuta 2011

Tänään on hyvä päivä

... aloittaa oma blogi.

Mun nimi on Heidi, ja tein noin kymmenen minuuttia sitten päätöksen että nyt syntyy mun oma blogi. Sen syntyminen ei kauaa kestänyt ja tässä mä jo kirjoitan ensimmäistä postausta.

Mä olen 20-vuotias, opiskelen viherartesaaniksi vaikken ehkä ikinä haluaisi olla viherartesaani. Oikeesti haluaisin olla isona kiinteistönvälittäjä. Tai sosiaalityöntekijä. Tai leipuri. Mutta se ei käy koska mulla on keliakia.

Tykkään kaikista hassuista ja ehkä joidenkin mielestä oudoista asioista. Nauran usein kun muut ei naura ja usein kun muut nauraa niin mä en. Rakastan mäyräkoiria, koiria ylipäänsä, ja oikeestaan kaikkia maailman eläimiä. (Paitsi turkiskuoriaisia, YÖK)

Mun ajatukset poukkoilee usein ja paljon mitä erilaisimpiin juttuihin. Sen ehkä huomaa jo tästä ensimmäisestä postauksestakin.

No mutta, enpä sen enempää höpise vaan pistän tähän loppuun pari kuvaa mistäs muusta kuin itsestäni :D No laitan miä pari kuvaa muistakin, tai ainakin maailman söpöimmästä mäyräkoirasta nimeltä Sanni. Tiedätte nyt ainakin minkänäkönen tyyppi täällä höpisee!
























Okei, nyt tuli tosi samanlaisia kuvia mutta laitan lisää kunhan saan kuvailtua!

Heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti