torstai 6. syyskuuta 2012

Nami!

Mulla ei oo nyt muuta asiaa kuin se että tein äsken ihan sika hyvää vispipuuroa!! Oikeesti hihkuin Jonille keittiöstä että "Tää maistuu ihan oikeelta! Tää maistuu oikeesti oikeelta!!" koska en oo tainnut ainakaan seitsemään vuoteen syödä vispipuuroa. Kerran yritin tehdä joistain ihme maissijauhoista mutta tuli ihan kamalan makuista. Tänään ostin sitten melkein 6euron hintaisen karkeat riisijauhot-paketin mutta kannatti! Tuli sika hyvää.

Pahoittelen huonoa kuvaa, mulla loppui kamerasta akku jo eilen ja sain just ja just hetken latauksen jälkeen nämä kuvat napattua. Olisin eilenkin halunnut kuvata kun meillä oli appro mutta noh ens kerralla sitten..

Mutta joo, takaisiin aiheeseen, eli siihen puuroon <3

.. jonka nautin punaisen maidon kera of course. Ja joo söin mukista kun ei ollut sopivia lautasia.. :D

Heh ja niin, mä oon joskus aiemminkin tainnut mainita tästä pienestä sotkusta joka keittiön aina valtaa mun kokkailujen jälkeen... Niin kävi tälläkin kertaa, mutta jos hyvä ruoka ton sotkun vaatii niin kestän sen! Kuin nainen

Nyt täytyykin siis ehkä mennä tonne keittiöön korjaamaan sotkuni. Ja ehkä ottamaan vielä muutama lusikallinen tota puuroa.. Nam ^^ <3

2 kommenttia:

  1. Oo osaisimpa mäkin tehdä :D mäkään en oo syönyt vispipuuroa ihan tajuttoman pitkään aikaan, ainakaan sitten omaan kotiin muuttamisen jälkeen :--)

    ainiin ja p.s ihana tuo sinun joku Arabian Paratiisisarjan astia jonka kulma näkyy vähän tossa viimeisessä kuvassa :D

    VastaaPoista
  2. No se on kuules superhelppoa tehä tota! Laitetaan vaan puolukat veteen kattilaan porisemaan ja sen jälkeen mannaryynejä (tai mä laitan noita riisijuttuja) ja sit sokrua lopuksi. Nam!! Ja tietty vatkaajalla vatkataan se kuohkeeks. Mä söin jo ton ekan satsin ja tein äsken uusiks :D

    Ja kiitos ! Mua on vaan vähän jo alkanut hävettään kun noita paratiisi astioita näkyy mun joka ruokakuvassa kun neon niin kivoja, eikä me itseasiassa edes omisteta muita lautasia :D

    VastaaPoista