sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Sunny sunday

Hah, kerrankin viikko jolloin tein jotain ja arvatkaa onko kuvia, no ei tietenkään! Käytiin luokan kanssa Manalassa syömässä, näin pitkästä aikaa mun ihania runpsukoitani, bongasin hienoja asioita syksynevästä Helsingistä, löysin ihan parhaan valkkarin jaa noh ei kai sitä muuta ihmeellista itseasiassa tainnutkaan tapahtua. :D Eli ettepä oo paljoa menettänyt! Manalassakin oli aika pahaa ruokaa sitäpaitsi..

Tänään oon vaan siemaillut lasillisen sitä valkkaria, tehnyt annoksen kaalilaatikkoa ja sain mä myös ihme ja kumma luettua yli 30 sivua juridiikan kirjaakin. Jos mulla ei olisi akillesjänteen tulehdusta voisin vielä kipaista bodycombatiin, jospa sitten ensi viikolla pääsisi jumppailemaan.

(Eikö muuten ookkin raivostuttavaa lukea sali + liikuntajuttuja blogeista. Mä inhoan lukea niitä blogeista, tulee niin laiska ja lihava olo ja tuntuu että on ihan nolla!!  Ymmärrän niiiin sua Janna ku puhuit tästä silloin kun nähtiin. Ja silti ite kirjotan niitä, kieroutunutta??)

No mutta, alhaalla kuvia sekalaisessa järjestyksessä sekalaisista asioista

Miä ja mun uus villapusero, siinä on sydämiä : )
Tää on se hyvä valksu, suosittelen maistamaan! Itsehän en yleensä edes tykkää viineistä, mutta jopa mun mielestä tää oli hyvää. Tässä on mukana hiilihappoja ja on sopivan makeeta.
Myös vihreä tee on hyvää ^^ Sitäkin kannattaa juoda, sitruunalla ja hunajalla maustettuna tietty

Nyt meen käymään Valintatalossa, sinne oli tullut joku mysteeripaketti mulle... Pitäisköhän siinä vaiheessa rajoittaa netistä tilailua kun ei enää pysty muistamaan mitä on edes tilannut?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti