sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Totuus löytyi kaurapuurosta

Moii, en oo päässyt bloggaamaan vähään aikaan ja ai että mulla on nyt niin paljon asiaa etten tiedä mistä alottaisin! Oon tällä välillä kerennyt mm. ostaa hääpuvun, remontoida epäonnisesti meidän olkkaria, väsännyt hääkutsuja, kokkaillut ja tuhlannut ihan liikaa rahaa en edes tiedä mihin. Oon myös yrittänyt suunnitella meidän hääruokia ja kaikkia muitakin hääasioita.

Ja hääasioista puheen ollen Liisa, mun täytyy taas pahoitella nimittäin sun kutsu on EDELLEEN mun laukussa!!! :( Oon surkimus enkä oo saanut sitä vielä postiin mutta tulossa on i promise! Laitan sen tänään postilaatikkoon.

Kutsut tosiaan oli aika romanttis-vaaleanpunaiset mutta se oli Jonille OK : D Joten käytin tilanteen hyödykseni
 Kutsujen väsäämisen lisäksi oon leiponut hyvää kanapiirakkaa ja oon myös vähän hurahtanut puuroon. Kuulostipa fiksulta

Tilasin myös  tällaista "superfood"-jauhetta, mutta ihan oikeasti, ton kokoinen purkki ja oli _puolillaan_ kun avasin sen ekan kerran. Ymmärrän joo että tuotteet menee pienempään tilaan pakkauksen jälkeen mutta eikai nyt noin paljoa voi sisältö pienentyä?

Ja niin, sitten päästäänkin siihen mun maalausprojektiini. Yksinkertaisuudessaan: se vähän epäonnistui. Huomasin kuuluvani ihmisiin jotka lukevat käyttöohjeet vasta sitten kun homma jo meni pieleen, ja jolle google toimii lähinnä paniikin lietsojana vahingon jo satuttua. Etukäteenhän netistä tai muualta _ei_ kannata etsiä esim. minkäänlaisia neuvoja/ohjeistuksia. Ja paras neuvo on ryhtyä toimeen heti inspiraation iskiessä, minun tapauksessani vaikka yhdeltätoista illalla. Mutta no, onneksi valkoisen kanssa ei nyt niin pieleen voi mennä ja kyllä se seinä ainakin iltavalaistuksessa näyttää hyvälle :D Täytyy jossain vaiheessa vetäistä kolmas kerros maalia pintaan, mä sentään nimittäin tajusin missä mokasin ja uskon että kolmas maalauskerta toden sanoo. Mutta vähään aikaan en maaleihin koske, oon nyt toistaiseksi saanut niistä tarpeekseni...
Ainut mikä mun maalausprojektissa onnistui oli tämä kynttelikkö! :D Oon ostanut sen aiemmin kirpparilta jolloin se oli valkoinen, sen jälkeen maalasin sen vihreäksi ja nyt se on taas back to white. Aika kiva eikö :) Vieressä näkyy myös lasinen maljakko jonka ostin Fidasta. Ostin myös ihania vanhanajan voiveitsiä ja ihanan pikku kauhan. Rakastan pieniä sympaattisia astioita <3
Ja loppuun vielä bloggaaja itse, hieman räjähtäneenä ja tämän hetken lempiasuste kourassaan. Reppu ja miä ollaan oltu aika erottamattomia ostohetkestä lähtien. <3

Nyt lähdetään kohti kauppaa!
Heissan ystävät :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti