lauantai 3. marraskuuta 2012

Ihku Jonne

Oikeesti, yhyhyy oon pahoillani ensinnäkin siitä että oon taas pahoillani siitä etten oo blogannut ja toisekseen just siksi että en oo blogannut. Mun kalenteri on vaan näyttänyt niin tiukkaan ahdetulta ja oon nukkunut n.5.5 tunnin yöunia parina yönä ja tehnyt töitä ja miettinyt pääni puhki hääasioita ja koulujuttuja (huom miettinyt, pitää aika paljon vielä tehdäkin valivalivali) ja sen takia en yksinkertaisesti ole revennyt bloggaamaan. Kameraa olisin voinut kyllä kantaa mukana siitä shame on me, mutta nekin kuvat olisi varmaan hämyisiä kuvia musta sovittamassa varahäämekkoa yöllä puoli yhdeltä tai kofeiini-annostuksen tärisyttämiä kuvia jostain Stockan jouluosastolta jossa oon viettänyt ihan liikaa ajastani.

Koska en väsymyksestä huolimatta näköjään osaa mennä ihmisten aikaan nukkumaan - paitsi nojoo nyt on perjantai eli taidan olla hyvinkin ajoissa - niin ajattelin nyt tulla höpisemään tänne blogiini. ^^

Kattelin nimittäin äsken ruutu.fi:stä Vain elämää ja aiii Jonne Aaron. <3 Ihana! Ja Cheekin nauru. :D Ihanaaa haha tulee mieleen joku hassu en tiedä edes mikä !! Toinen hyvä suomalainen sarja mitä kannattaa myös kattoa on Roba. Se tulee maanantaina. =)


Roba tunnus.PNG 
kuva 


 kuva

 Nyt toivon että Jonne Aaron mielessänne unhoitatte mun epäkelvollisen bloggausvälini ja olette anteeksiantavaisia. Kattokaa nyt mikä symppis! Ja jos ette nää sympaattisuutta Jonnessa niin kattokaa Vain elämää ja johan alkaa näkymään.

Nyt- kivaa viikonloppua kaikille, huomenna nukutaan pitkään!
<3 heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti