perjantai 16. joulukuuta 2011

maumau

Alkuun mun tän hetken suosikkibiisi, pistäkää soimaa ni on hyvää taustamusiikkia mun höpinöiden kanssa:




Meijän laiva saapu tänään Helsinkiin klo. 9.55. Oon nukkunu viime yönä ehkä 3h, mut sehän tarkottaa vaan sitä että oli hauska reissu. Maailma keinuu ja paha olo vähän vaivaa mutta se on pientä.






huomatkaa bändin yleisö :DD 

Ohjelmanumerot tuol oli ihan superhyviä, draq-show, trapetsitaiteilija, sit semmonen hurja mitä en osaa selittää, ja sit viel neljän naisen kuoro. Ainut miinus ohjelmista tulee siitä et noi bändit esitti niiiiin _tylsiä_ rakkauslaulubiisejä et meinasin nukahtaa pystyy. Mut draq-esittykset oli superhauskat ja kaukana tylsästä. 

Ostoksii en tehny paljon mitään, paitsi hajuveden, ehkä 5eurolla karkkia, ihorasvaa ja sit jotain pikkujuttuja. Ja pari lahjaa mut niitä en paljasta!! Niija maailman hienointa lahjapaperia (kelleen ei ehkä tuu yllätyksenä et tää hurmas minut)

 Siin on sydämiä <3


Nyt datailen kotona pipo päässä ja patteri hurisee tossa vieressä. Ei tunnu yhtään perjantailta ku toi risteily tuntu viikonlopulta. Mut eipä haittaa koska huomenna on työvuoro eikä mulla oo mitää erikoisempia suunnitelmia koko viikonlopulle. 

Nyt ei ajatukset oikein kulje, mä toivon kaikille ihan tosi kivaa viikonloppua, tehkää jotaki kivaa mistä tulee hyvä mieli! 

<3 heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti