maanantai 19. joulukuuta 2011

Vihdoin!

Viime syksynä ne melkein asui mun jaloissa. Löysin ne Anttilasta -50%-tarralla varustettuna. Liian kävelyn seurauksena ne meni piloille ja heitin ne itkua tihrustaen kohti roskakoria.

Koko tän syksyn oon silmäillyt josko korvaavia versioita löytyisi, ja vihdoin DinSkossa tärppäsi! <3




Maiharit, taas minun, rokottivat lompakkoa 44.90e verran mutta ainakaan tämän päivän tallailujen perusteella ei mennyt rahat hukkaan! Jee :)

Muita kivoja asioita on huominen vika koulupäivä ennen lomaa ja se että edistyin taas tänään vähän joululahjoissa. Äitin lahja mulla on onneks jo suht hyvässä vaiheessa, uskallan paljastaa sen täällä koska epäilen sen ikinä lukevan mun blogia :D 



Ostin sille siis tollasen korin johon laitoin shampoon+hoitoaineen, jonku ihoseerumin (tms :D) kaulakorun, sormuksen, kynsilakan, sit kasvonaamioita ja sit vielä suolatuikku-juttu ja kynttilöitä. Pahoittelen sotkua taustalla mut tää on valitettava totuus mun huoneen kunnosta tällä hetkellä....

Huomenna syöksyn vielä jouluostoksille ja toivon että saan loputkin lahjat ostettua. 

Lepposaa maanantaita kaikille, juokaa vaikka kupponen glögiä ja syökää joulutorttu niin lähtee vika viikko ennen aattoa hyvin käyntiin! 

<3 heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti