maanantai 13. elokuuta 2012

11 faktaa ja 7 epäolennaisuutta

1. Mulla alkaa huomenna uusi koulu!!!!

2. Oon lukion jälkeen opiskellut viherartesaaniksi ja nyt musta olisi tulossa tradenomi

3. En oo yli kahdeksaan vuoteen syönyt ruisleipää

4. Oon elämäni aikana työskennellyt yli kymmenessä eri työpaikassa. Lasten meripäivillä, siivoojana, kotisiivoojana, puhelinmyyjänä, mainostenjakajana, karaokejuontajana, vanhainkodinapulaisena, kerhonohjaajana, Fidan myyjänä, kahvinmyyjänä, puistotyöntekijänä..

5. Oon aika ujo ja mun mielestä on vaikeeta saada uusia kavereita. Tuntemattomille on kivaa höpötellä vaikka kaupan kassalla tai töissä mutta paremmin tutustuminen on hankalaa..

6. Mun mielestä oiski kiva olla sosiaalisempi. Ihailen ihmiä jotka ystävystyy helposti ja on hyviä keskustelijoita !!

7. Rakastan kirpputoreja, alennusmyyntejä, mokkapalojen päällistä, piirakkapohjan raakaa taikinaa, hyviä tuoksuja, puhtaita lakanoita, Jonin kanssa hölmöilyä, mun kavereita ja eläimiä <3

8. Oon maailman kömpelöin ja hukkaavin ihminen. Tänään hajotin mun lemppari mehukannun jonka ostin vielä kirpputorilta, perjantaina hävitin kultasormuksen ja lauantaina itseni. Näiden takia en oikein tykkää ostella kalliita asioita kun niille kuitenkin käy huonosti!!

9. Musta on ihanaa istua jossakin kahvilassa keskellä ihmisvilinää, nähä kuinka ohi viilettää kaikenlaisia kulkijoita. On maailman rentouttavaa olla hiljaa samalla kun ympäriltä kuuluu kaupungin ja ihmisten ääniä ja puhetta

10. Olin teininä kamala ilkimys ja tein vähän mitä tykkäsin, nykyään oon onneksi ystävällisempi ja se on paljon kivempaa

11. Korkkasin just ekan tai oikeestaan jo tokan mansikkarasian pakkasesta, hah! Se siitä talven varalle säästämisestä

EDIT:

Ja ne epäolennaisuudet:

1. Inhoan reikiä maassa. Yök. Siis esimerkiksi niitä "herätysreikiä" (mikähän niidenki oikea nimi on) motareiden reunoissa mitkä herättää autoilijan jos se on nukahtanut. HYIIII! Ja kaikki muut reiät maassa, yök!!!

2. Pienenä inhosin myös sanoja reissu, säästöpossu ja pottu

3. Teen aina tasasin väliajoin kotona mun taputustanssin

4. Tykkään kanakastikkeesta ilman kanaa

5. Lapsena en ymmärtänyt kuinka joku haluaa käyttää vartalorasvaa, se oli mun mielestä niin tahmeeta ja ällöä

6. En myöskään ymmärtänyt jalkahieronnan ihanuutta

7. Mun yks lempisarja lapsena oli Tohtori Sykerö. Lauloin sen tunnaria yks päivä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti