perjantai 24. elokuuta 2012

Pertsi perjantai

Tänään klo 11 otin suunnan kohti Hakaniemen Fidaa. Tätä Fidaa oon kuulkaa monta kertaa tuloksetta etsinyt mutta tällä kertaa onneksi löytyi, varmaan siksi että oli vähän pakko päästä töihin.

Ja uulalaa, kattokaa mitä sieltä löysin. Ihan uudet punaiset Converset 28 eurolla! Wii =) Me is happy

Myös näitä punaisia ihanuuksia mä kuolasin Aleksi13 ja jos nääkin ois tuon 28 euroa maksanut niin oijoi kassaneiti olisi saanut vingauttaa mun visaani siinä silmänräpäyksessä! Mutta koska se hinta taisi pikemminkin olla 128 kuin 28e niin visa pysyi visusti laukussa.
 Tälläisetkin haluisin <3 Mun syksyn ehkä 1 himotuimmat kengät, mustat kiilakorolliset nilkkurit. 

Noh, Lindexiltä sentään jotain ostin, kaksi hienoa korua. Hieno on poseerauskin eikö? Meinasin ostaa myös tuon valkoisen neuleen mikä mulla on tässä päällä, mutta se oli joku angorajuttu ja siitä irtosi niin paljon karvoja että meinasin tukehtua. Eli kauppaan jäi

Sitten mä kävin vielä Partioaitassa kattelemassa näitä Fjällräveneita. Tuollainenhan on lähes joka viidennellä ja kaikilla hipstereillä, mutta tällä hetkellä mun selkä on niin kenollaan ja vinossa mun kaikista kasseista joita oon viikon aikana raahannut, että mielelläni haluaisin repun. Ja se voisi hyvinkin olla vaaleanpunainen Fjällräven. Punnitsin tällä viikolla salilla mun laukkuni ja ne painoi melkein 10 kiloa. Se on aika paljon kantaa yhdellä olalla.

No, tuolla ei isoa vaaleanpunaista ollut ja niinpä postuin sieltäkin tyhjin käsin. Oli tuo vaaleansininenkin aika kiva, ja keltainen ja se vihreä mutta ehkä se vaaleanpunainen kuitenkin olisi kaikista kivoin... En tiedä.

Kotona sitten vielä ihastelin näitä mun suuperduper kivoja kenkiäni <3 On vaan vähän reilut mutta mahtuupahan ainakin villasukka syksymmällä jalkaan :)

Semmoinen oli mun perjantai!

Nyt toivotan vaan kivaa viikonloppua teille kaikille :) Heippahei <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti