maanantai 6. elokuuta 2012

Oranssi unelma

Olipas kiva viikonloppu! :) Perjantaina käytiin vihdoin maistamassa Chicosin Mojito-kannu minkä oon halunnu tehdä siitä lähtien kun näin sen mainoksen eli joskus kaks kuukautta sitten. Lauantaina näin runpsujani ja sunnuntaina vaan röhnättiin Jompan kans ja käytiin me vähän käppäilemässä ulkonakin.



 Pieni väriero
Joni teki mulle letin! Aika hyvän viel

Tänään mulla oli vapaapäivä jonka kulutin mm. siivoiluun (kiva) mut iltapäivällä käytiin syömässä ja kahvilla ja Siionissa. Aamupäivästä mä myös kävelin Sörkän Fidasta keskustaan ja huhhuh kyllä tää Mellunmäki tuntuu hyyvin rauhalliselta kun vertaa vaikka siihen Helsinginkatuun :D Maassa makaili ihmisiä viinapullo vieressä ja keskellä tiellä joku huusi kurkku suorana jotain. Melkein alko jo pelottaa. Mut sit löysin sympaattisimman antiikkiliikkeen ja unohtu Helsinginkadun pelottavuudet





Ja tähän loppuun vielä pitkästä aikaa löytöjen LÖYTÖ, nimittäin niiin ihana laukku että en oo kyllä pitkään aikaan tainnut tykätä mistään tavarasta näin paljoa! 


Aa!! Ihana kirkkaan oranssi väri, ihana rusetti, _IHANA_ piparkakkureunus, unelma! Mut arvatkaapa mistä löysin tän? Fiorellasta :D Menin oikeestaan vitsillä sinne liikkeeseen koska oon jotenkin ajatellut ettei siellä oo kun glittertoppeja, mutta siellä tää aarre kuitenkin mua odotti. Ihanuus <3 Ja makso vielä vaan 29 euroa eli kaikenlisäksi tää oli halpa! Pitää tästä lähtien olla ennakkoluulottomampi selvästi

Tästä tuli taas maailman sekavin postaus, en ehkä osaa järjestellä asioita fiksusti. No toivottavasti vähän edes sai selvää, ja kivaa viikonalkua kuitenkin kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti