sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Tältä näyttäisin jos olisin asu tai astia

Oh my olin juuri asettautunut sohvalle valmiina tarttumaan kansantalouden perusteisiin kunnes yhtäkkiä oli pakko päästä postaamaan hehheh. On nimittäin ollut aika kiva viikonloppu ja oon pitkästä (oikeasti) aikaa ostanut ihania asioita. Vaikka nykyään yritän olla super kriittinen ostohalun iskiessä niin nyt oon kyllä ostanut muutaman asian joista on pakko olla onnellinen ilman suurensuuria omantunnontuskia.

Asiaa demonstroidakseni: Jos joku mekko on mun näköinen, niin se on tämä:


Ja jos joku asu on mun näköinen, niin se on kyseinen mekko, punainen reppu ja mustat maiharit jotka ikävä kyllä puuttuvat kuvasta toistaiseksi. Kahdet olen kävellyt puhki, kolmansien toivoisin kestävän pidempään kuin yhden talven jahka moiset jossain vaiheessa löytäisin:


Ja jos on olemassa astiasto, joka on mun näköinen, niin mä niin voin kertoa että se on tämä:


Oon himoinnut ja blogannutkin tästä PIP-astiastosta aiemminkin, ja nyt kun kyseiset ihanuudet olivat Stockalla kantiskortilla -20%, oli pakko käydä kotiuttamassa pari yksilöä. I-ha-ni-a! <3 Näitä on vaikka minkälaisia ja tovi jos toinenkin vierähti siinä hyllyn edessä valkkaillessa. Löytyy eri värejä ja kuoseja, kuppeja ja lautasia jne. :) Täydellisiä!

Noniin, tulipas blogihimo täytettyä, nyt täytyy tehdä paluu sohvalle kirjan ääreen. Aloitin aamuni näissä merkeissä:
  Ja nyt jatkuu aiemminkin mainitun kansantalouden parissa... Rattoisaa sunnuntainjatkoa teillekin! :D






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti