tiistai 9. huhtikuuta 2013

Nyt meni hermo !!!!

Argh , eikö _kukaaaaaan_ bloggaaja osaa enää muusta puhua kuin treenaamisesta? Kaikki on menossa salille, tulossa salilta, salilla, tai ainakin miettii tulevaa salikertaa. Niin ja tietysti asiaan kuuluu terveysruokapostaukset, jatkuva liikuntahehkutus, uudet salivaatteet, jnejne. En lue enää blogeja koska saan hullut ahdistuskohtaukset kun joka puolelta tulee vaan ja lähes ainoastaan (..) hehkutusta treenaamisesta.

Asiaan saattaa vaikuttaa hienoisesti se, että en itse pysty treenaamaan tällä hetkellä, mutta en mä kyllä siltikään ymmärrä että miksi siitä salilla käymisestä pitää kailottaa koko maailmalle. Okei - käyt salilla, mitä niin hienoa siinä on että muiden on välttämättä saatava tietää siitä? Ainakaan joka postauksessa. Kyllä, liikunnasta tulee hyvä olo ja ryhmäliikuntatunnit on superkivoja, mutta miksi se pitää kertoa viisi kertaa viikossa?

Ehkä mä vaan oon katkera kun en itse nyt pysty treenaamaan :D Suoraan sanottuna mä varmaan oon katkera just siksi.. Mua vaan ottaa se pattiin niin paljon, ja varmaan siksi tää blogiasia kävi kiehuttamaan niin paljon. :( Oon ite viimeaikoina käynyt reippaammin salilla ja jopa saavuttanut jotakin tuloksia, ja nyt mua painaa suunnattomasti etten pysty jatkamaan heti samalla tavalla.


No, ehkä mun täytyy vaan olla iloinen niiden puolesta jotka saavat treenata. Arvostakaa oikeasti terveyttä, se ei ole itsestäänselvyys että saa joka päivä ilman kipuja tai vaivoja kävellä saatikka treenailla missä haluaa. Yritän itekin muistaa sitä joka päivä ja olla kiitollinen Jumalalle.

Meen syömään ruokaa nytten. Heissan ystävät <3

niin ps. mulla on siis nyt kylkiluiden rustot tulehtuneet enkä pysty sen takia kunnolla liikkumaan. Rukoilun voimalla toivon että parannun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti