perjantai 26. huhtikuuta 2013

Senkin inspiraatio!

Voi hyvää päivää taas mun kanssani!! Olen yösiivoaja ja järjestäjä ja olen monesti imuroinut tai vaihtanut sisustusta esim. kahdelta aamuyöllä. Tai no en ehkä noin myöhään imuroinut mutta kalusteita vaihtelin. Ja siis ei tuossa vielä mitään, mutta kun minun sisustaminen on sitä sorttia että ensin mietin ja vaihtelen ja inspiroidun kaksi tuntia, vaivun epätoivoon ja viimeisenä palautan kaiken niinkuin alkuperäisessä järjestyksessä. Hyvässä lykyssä olen jopa rikkonut tai tuhonnut jotain ja lopputulos on melkein huonompi kuin alussa:D

Tänään tapahtui juurikin noin. Löysin suomalaisesta kirjakaupasta kertakaikkisen ihanan valokuva-kehys-asian. Suunnittelin sitä eteiseen mutta se näytti niiin ihanalta makuuhuoneessa... Sitten tietysti päätin että noh, jos ei se eteiseen pääse niin jotain minun on sinnekin keksittävä. Ostin Suomalaisesta myös ihania papereita joita suunnittelin aluksi laittavani kyseisiin kehyksiin. No, inspiraatiopuuskassa päätin että hei minäpäs teen niistä eteiseen taulun! Meillä oli kaksi kehystä joihin ajattelin taulun väkertäväni. Ensin tuhosin tohinoissani ensimmäisen taulun lasin, sitten toisen. Sen jälkeen päätin että on minulla ainakin ne kehyksien paksut takaosat jäljellä, tehdään taulu sitten niihin. No eihän siitä mitään tullut. Tällä hetkellä roskiksessa on kahden - ison - taulukehyksen lasit, toisen takapahvi ja tekemäni taulu ei todellakaan ole eteisessä.

Ja eteinen näyttää täysin samalta kuin alussa miinus taulukehyksen lasi :D Onneksi kehys oli muutenkin rikki...





Tällaisen episodin jälkeen on aina hyvä keittää kuppi teetä, hengähtää hetki ja kömpiä nöyränä nukkumaan. Ensi kertaa odotellessa - halusin tai en niin kyllä se inspiraatio taas jossain vaiheessa iskee..! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti