tiistai 27. toukokuuta 2014

Lomalla!

Heissan!

Ensinnäkin: Rv 37!!! Enää 24 + tämä päivä niin on laskettu aika! <3

En ole hetkiseen kerennyt kirjoittelemaan, sillä on oikeasti ollut aivan kamala kiire koulujuttujen, töiden ja muun elämän hoitamisen kanssa, en vaan yksinkertaisesti ole taipunut blogin puolelle päivittelemään.
Minulla alkoi äitiysloma virallisesti muutama viikko sitten jolloin lopetin työt, mutta koulu jatkui vielä viime viikolle. Nyt on enää yksi kotitentti jäljellä, olen koko eilisen ja myös tänäsen ahkerasti suunnitellut lukemista mutta toistaiseksi on löytynyt toisenlaista tekemistä... Noh, perjantaille asti minulla on armonaikaa, silloin viimeistään on tentti palautettava :-D

Mutta siis niin palatakseni tuohon äitiyslomaan, eilen oli ensimmäinen päivä jolloin oikeasti tuntui lomalta!! Sen kunniaksi lähdettiin Vilman kanssa aamusella lenkille ja puistohengailemaan.

Ihailin kukkia meidän reitin varrella <3 Mun on pitänyt varmaan kuukausi kuvata yksi kasvi mikä näyttää ihan maasta kasvavalta banaanilta, joka kerta ohi kävellessäni harmitellut kun mulla ei ole kameraa mukana. No, nyt kun mulla kerrankin oli kamera niin ne kasvit oli jotenkin ihan rehahtanut niin että niissä oli vaan isot lehdet eikä ne näyttänyt yhtään banaaneilta... Höh!! Mutta heti jos ne palautuu alkuperäiseen muotoonsa ja mulla on kamera aion kuvata ne..!
Ahkeraa opiskelua .. or not, mulla oli nimittäin Vilma hetken vapaana ja jouduin vahtimaan ettei se tee mitään oveluuksia.
Voikukkien keskellä oli iihana kirmata :---) Oikeasti mä kyllä ihmettelen mistä Vilma saa energiansa. Se ei ole valeraskautensa takia syönyt kunnolla viikkoon, mutta esim. eilen me oltiin ulkona aamusta melkein 1,5h, ja illalla käytiin koirapuistossa ja oltiin ulkona myös 1,5 tuntia mutta silti se ei olisi millään malttanut tulla sisälle. Heiteltiin vielä palloa ja se juoksi koirakaverin kanssa. Ihme duracell..

Tänään oon taas ollut kodinhengettärenä ja mm. pessyt vauvapyykkiä <3 Äitiyspakkauksen vaatteet pääsi vihdoin pesuun ja nyt oon melkeinpä kaikki meille annetut vaatteet pessyt.


Tämän kummempaa asiaa mulla ei ollut, mä täällä odottelen vauvaa ja yritän rentoutua ennen H-hetkeä..! Rukoilen ja luotan että kaikki menisi hyvin :)

Hyvää loppuviikkoa juuri sinulle, jos joku tänne vielä eksyy minun juttuja lukemaan!
<3 heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti