maanantai 21. toukokuuta 2012

For my Lisbeth!

Löysinpäs mun kameran johdon! Se oli parvekkeella. Ensin olin löytävinäni sen työkalupakista mutta se olikin tietokonehiiren johto. Mutta partsilta sitten.

Mun kamerassa oli vielä kaiken maailman vappukuvia (joita en kyllä julkaise! :D) ja muuttokuvia jne. Ja sitten oli tältä päivältä kanssa kuvia aww <3



 Tällainen pieni otus oli yhden kotitalon pihassa jonne mennään tekemään vähän pihahommia.

Mulle iski eilen joku ihmeen flunssa kai, ja koska kipeenä on paras syödä keittoja niin miähän väänsin kunnon perinteisen kaalisopan.

Ei tosin tullu ees kovin hyvää, tai ehkä sitten kun olin lisännyt jonkun litran suolaa. Tai ehken vaan maista mitään :D

Oltiin viime viikonloppuna siskon valmistujaisissa ja yöllä hahaha Emmille kun mentiin niin kattokaa mitä koklasin:

Näytän supervanhalta enkö: D

Nyt meen ottamaan buranan ja kohta Sannin kanssa lenkille, heippa !
<3 heidi

ps. <3

Makkara!

1 kommentti: