tiistai 29. toukokuuta 2012

Päätös!

Eilen päätin että nyt ! riitti mun varmaan kolme kuukautta kestänyt jatkuva mässäily. Niinkun viime postauksessakin kirjotin niin oon syönyt varmaan joka päivä jotakin herkkuja. Ei siinä muuten mitään, mutta mulla alkaa mennä iho tosi huonoon kuntoon ja muutenkin tuntuu ihan vetämättömältä ja ärsyttää kun ei käy salilla. Tänään kävinki pitkästä aikaa Combatissa ja päättäväisesti ohitin mielessäni kaikki "hitsi ku tekis mieli jätskii"-ajatukset! :D

Ja sitäpaitsi, tosiasiassa kaikki perus kotiruoka on paljon parempaa kun jotkut roskaruokamätöt. Ja kesällä vesimeloni, hunajameloni, kiiwit, ompot jnejne on niiin hyviä, ja esim turkkilaisesta jogurtista ja hunajasta + noista hedelmistä saa ihan sika hyvän jälkkärin jos makeenhimo iskee. (Tai mun tapauksessa muutenki, syön hunajaa joka päivä. Paljon^^ )

No mutta joo, tänään tehtiin tällästa iltapalaa:

Kanahalloumi salaattia, ne jäähty vielä tässä vaiheessa niin siksi ei oo sekotettuna:D

Ja ruokajuomana Stevia Fun lightia jääpalojen kera. En tykkää aspartaameista tai muista keinomakeuttajista, mielummin sokeria, mutta tää stevia on luonnosta peräsin ja pitäis olla vähän "terveellisempi" vaihtoehto. Ja on oikeesti hyvää, kantsii maistaa. :)


Jälkkäriks söin maitorahkaa uudella mehukeitolla jonka löysin, eka mehukeitto jossa ei oo sokeria eikä keinomakeuttajia, en usko!!! Tai uskoin ku luin ton varmaan sata kertaa ton tuoteselosteen.


Nyt tuli kyllä niin terveysintonen postaus että mun kaikki terveystarmo meni sitten varmaan tässä :D Voi olla että huomenna tuun lisäilemään tänne jätskiannosten kuvia. No ei vaan kyllä mä oikeesti nyt aion yrittää ainakin viikkoisin olla ilman rasvasokerimättöjä, ja pitää vaikka karkkipäivän kerran viikossa. Haastan kaikki halukkaat mukaan, kertokaa kommenttiboksiin miten onnistuu jos alatte ! Lykkyä meille :) 

2 kommenttia:

  1. haha mietin just ennen ku tulin lukee tän että voi hemmetti ku oon tänäänki syöny kaks jätskiä ja eilen söin myös kaks jätskiä ja sitä edellisenä :DDDD että alkais vähän riittää jo...

    VastaaPoista
  2. haha mullaki käy aina nii et just ku oon vetässy jotain herkkuja ja meen lukee blogeja ni siel on kuvia vaa jostain salaateista :D mut nyt alotat mun kaa karkkipäivän pidon eikö! terkkui jonilta btw=)

    VastaaPoista