maanantai 7. toukokuuta 2012

Gotye - Somebody That I Used To Know (feat. Kimbra) - official video





Moi, ja oijoi mikä biisi. Muistan kun kuulin tän ekan kerran joskus ajat sitten (tai ainakin oon lähes satavarma että se oli tämä) radiossa. Siellä sanottiin että tää on/oli Australiassa tms tosi suosittu kappale ja kyseltiin mielipiteitä ja musta tää oli ihan karsea :D Joku kommentoi että hyvä on ja paranee kuuntelemalla, ja tuhahtelin vaan mutta hoh olipas hän sittenki oikeassa :) Nyt toi nimittäin kuulostaa hyyvältä.

Hmm mä oon kerennyt tekemään ja on kerennyt tapahtumaan paljon asioita enkä oo jaksanut tulla kirjottelemaan! Mä oon muuttanut, meillä asuu ainakin väliaikaisesti koira nimeltä Sanni, ja oon työharjoittelussa hautausmaalla. Mun koulu loppuu kahen viikon päästä ja koulujuttuja on ollut aika paljosti, nyt ne tosin on lähestulkoon ohi. Eli niin siinä vaan pääsi käymään että mä nyt ilmeisesti valmistun muutaman viikon päästä, hullua! Meidän pieni viherartesaaniluokka joka on kokenut vaikka ja mitä, meistä tulee ehkä kaikkien epäluuloista huolimatta ihka oikeita vihertyyppejä! Hurraa :)!

Mä en tähän postaukseen pysty laittamaan kuvia koska mun kameran johto on paikassa X ja kaadoin kokikset läppärille enkä uskalla koskea siihen jossei se vaikka toimikkaan.

Koitan tässä piakkoin löytää johdon ja päästä taas normi rytmeihin kiinni, siihen asti joudun vaan pikamoikkailemaan!

<3 heidi

2 kommenttia:

  1. Heidi! ei olla juteltu ikuisuuksiiiiin, ootko tulossa viikonlopuks kotkaan? miä meen nimittäin. jaja millon pääsee kylää? : ))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nii i ei ollakkaa !! :( en oo tulos ku miä tuun vast ens vkl ku Emmil on valmistujaiset. Meille voi tulla millon vaa vaikka ei tääl kyl viel valmista oo ! Soitan sulle huomen huomasin äsken et olit soittanu mut täytyy jo mennä nukkuu ku pitää herää 5 :( Mut huomisiin Jannasein <3

      Poista