sunnuntai 13. toukokuuta 2012

PIP - juttuja

Hah fiksu otsikko. Muttakun unohdin aikasemmin kertoa mihin oon hurahtanut. Nimittäin arvatkaa, perjantaina eikun lauantaina pyöriskelin Stockalla ja oi ja voi mihin ihanuuksiin törmäsin. Okei oon nähnyt ja ihastellut näitä aikaisemminkin mutta nyt mä sitten taisin rakastua.

Nimittäin näihin ! :

kuva: PIP studio

Eli noihin ihanaakin ihanampiin PIP-astioihin, (ja näköjään samalta suunnittelijalta/suunnittelijoilta löytyy kaikkea muutakin ihanaa, taisin vähän ihastua niihinkin). Voisin ottaa kaikki ja kaikissa väreissä. Parempia yksittäiskuvia ei valitettavasti ole koska oon unohtanut kantaa kameraa mukana. 

En vielä ostanut yhtäkään astiaa koska pää meni pyörälle kaikista ihanuuksista, mutta ekan kunnon palkan tullessa taidan kyllä käydä kipaisemassa nuo turkoosit mukit ja kulhot. Ja lautaset... Ja pari muuta astiaa hehee. Mä vaan vakaasti oon sitä mieltä että ruoka ja juoma maistuu paremmalta kun ne syö kivoista astioista! Lisäks mulla on aina tapana syödä/juoda jotain tiettyä asiaa tietystä astiasta. Esim. perjantaisin otan yleensä käyttöön mun värikkäät viinilasit ja siemailen niistä vaikka kokista. Ja arkisinkin tykkään käyttää kaikkia ns "hienompia" astioita, enemmän niistä tulee iloa käytössä kuin kaapin pohjalla :)

Nyt vielä yks kerta kuduroa ja sit meen nukkumaan, promise ! :D

<3heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti