sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Food so good

Viikonloppuna oon tehnyt mm. ruokaa. Ja ruokaa. Ja grillannut. Ja syönyt aika paljon niitä ruokia.
Nytkin odottelen karjalanpaistia uunista. 

Eilen syötiin ekan kerran uusia perunoita. vitsi miten hyviä! Sanoin Jonille että mä taidan elää loppukesän uusilla perunoilla voilla ja sillillä. Nam!! Nyt karppaajat silmät kiinni 

Tää oli sitten mun maisteluannos kun en malttanut odottaa että perunat on ihan kypsiä
Hienosti tarkennettu!

Noniin nyt voi karppaajat avata, tätä me syötiin eilen:

Jonin pikkuannos :D No anto se tosta mullekin ja kyllä siitä jotain tais jäädäkin ;D

Ja tässä mun röhnötys-mässäily-datauspisteeni <3


Ja ruokalinjalle kun lähdettiin, aamulla laitoin uuniin kunnon vanhanajan karjalanpaistin! En tiedä  mistä sain siihen ajatuksen mutta jostain. Oon ehkä vähän kyllästynyt jauhelihakastikkeeseen ja kanariisiin joita ollaan ehkä muutama kerta tässä tehty.

 Pikku pippurivahinko sattu myös.

Kaiken ton ruuan vastapainoksi me ollaan onneksi vähän lenkkeiltykin, eilen käytiin hakemassa Jompan pyörä sen työpaikalta:





Loppukevennyksenä pikku käsialanäyte Jonilta :D Kirjotin kauppalistaa ja se tuli ihastelemaan (ihme, en oo tienny että miehet kiinnittää huomiota käsialoihin) mun kirjotusta ja halus ilmeisesti koklata tulisko senki tekstistä nättiä mun kynällä, mutta noh :D 

Aika harakanvarpaitahan se kirjotus oli silläkin <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti