lauantai 9. kesäkuuta 2012

Pikku tuunaus!

Voiii mun blogirukkaani, liekkö tätä kukaan lukee enää kun oon niin surkimuslaiska kirjoittelija. Muttakun työt alko tällä viikolla ja on muka ollut niin kiireitä.....

Mitähän oon edes tehny muuta tällä viikolla. Kameran mukaan ainakin syöny omenaa kerjäävä mäyris sylissä


Posetellu ( : DDD) kameralle jostain syystä


Ja ainiin hei! Sain mun aputaso-projektin valmiiksi! Ostin Fidasta muutama viikko sitten sellaisen pyörillä pyörivän aputason meidän mini keittiönurkkaukseen. Se näytti alussa aika järkyltä, Joni ei meinannut edes haluta sitä meille, mutta mulla oli toinen suunnitelma. 

Alussa näytti tältä:
Eli ei mikään hirveen hieno mutta maksoin tosta vaan 15 e, ja jälkeen tuunauksen se näyttää...

Tältä! Eli ihan kivalta ainaki mun mielestä :) Hioin maalasin ja vaihdoin nupit.


Sori huonosta kuvasta, en kerkee nyt muokata kun pitää lähtä Janspeani vastaan!!

Moikkumoi siis ja kivaa viikonloppua taasen! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti