sunnuntai 24. kesäkuuta 2012






Huh, oon ollu viime päivinä niin ahdistunut tästä meidän kuoriaisongelmajutusta. Silloin kun löysin ekan toukan meinasin saada sydärin mutta se meni vähän ohi, sitten kun tajusin että niitä oikeesti on meillä niin meinasin taas saada ahdistuskohtauksen ja pelkäsin, no pelkään vieläkin mistä kaikkialta niitä löytyy.

Mietin että miksi taas ! joudun asumaan tällasessa toukka-asunnossa. Mutta sitten mä tajusin että kyllä tälläkin joku tarkotus on, Jumalalla on pakko olla joku tarkotusperä tässäkin jutussa. Mä uskon että tällä Jumala haluaa näyttää mulle ettei oo mitään syytä kerätä maallista mammonaa ympärille. Se ei oo säilyvää. Sen nää toukat on ainakin mulle jo nyt opettanut, ettei kannata hankkia kaappeja täyteen liinavaatteita ja vaatteita, päinvastoin :D Mä aion pärjätä niin vähällä kuin mahdollista........

En oo pitkään aikaan kirjotellu tänne mitään uskosta tai Sionista, en tiedä miksi. Oon ehkä harhaillu vähän huonoilla teillä mutta on ollu hienointa huomata että Jumala ei oo sillä välin hylänny mua. Mä ostin kerran töistä tällaisen pikku taulun ja tää on ihana mun mielestä:



Just tässä toukka-asiassa oon oikeesti tukeutunu niin paljon Jumalaan ja mä mietin just aamulla metrossa että en osais tai haluais elää ilman Jumalaa. En pystyis! Saan uskosta eniten voimaa ja mä koen että Jumala myös vastaa mulle. Tällä viikolla kun olin puhunut Jonille kuinka paljon mua pelottaa tää toukkajuttu ja niiden leviäminen, mulle tuli tosi vahva tunne että mun pitää lukea evankeliumia. Ekassa kappaleessa jota luin, oli sanat että " Älä pelkää, vaan luota Herraan." Seuraavana päivänä kun luin Raamattua, oli kappale jossa Jeesus lähettää opetuslapset ympäri maata puhumaan evankeliumista, eikä anna niiden ottaa mitään maallista mukaansa. Ei rahaa, ei vaihtopaitoja, ei ruokaa ei mitään. Ja Jumala piti niistä huolen eikä opetuslapsilla varmasti tullu nälkä tai kylmä.

Pinned Image

Ei uskovan elämä tarkota sitä ettei olis mitään ongelmia, päinvastoin. Jatkuvasti Jumala kasvattaa, eikä se aina oo helppoa. Mutta ei Jumala kenellekään anna sen enempää ongelmia kuin ihminen kestää. Jumala ei vaadi keneltäkään enempää kuin sen verran mitä itse antaa.

Tumblr_ls39l0vkpw1qiza0eo1_500_large
weheartit.com

Pinned Image

past
kuva: http://www.advice4mykids.com/2012_02_01_archive.html

Tän kirjotuksen pointti oli että meillä on ylivoimasen paras Jumala kuulkaa! Ja niin kuullulta kuin tää kuulostaakin, se rakastaa just sua!

Nyt syömään herkkuja!
<3 heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti