torstai 12. heinäkuuta 2012

Makoisia mansikoita

Tänään mulla oli operaatio - mansikkaoperaatio. Niiden pakastus nimittäin. Oon koko viikon haaveillut 5 kilon mansikkalootasta ja tänään kävin sellaisen ostamassa!


Tältä mun operaatio näytti kuvina:

Siinä reippaana ensimmäistä rasiaa täyttelin ja napostelin mansikoita

 Yli puolet rasioita mennyt ja mansikoita riitti ....


 ... ja riitti.. vaikka söin niin että alko kaksari pullottaa (kivat myös noi mun hiukset, taisin saada sähkärin jossain välissä)
 No mutta onneks lopulta sain rasiat täyteen eikä mansikoita mitenkään liikaa jääny! Vaa just sopivast
Siinä ne kölli, nyt ne on pakkasessa odottamassa talvea, jes! <3

2 kommenttia:

  1. tuun siis teille aina ankeina talvipäivinä sun mansikkakätköilles : ))))

    VastaaPoista
  2. haha joo :D ryöväämää mun vaivalla pakastamat mansikat!

    VastaaPoista