maanantai 30. heinäkuuta 2012

Kesä kylässä

Huuh olipas päivä ja viikonloppu! Meripäivillä oli kivaa, ilma oli superkuuma ja hilejuomat hyviä. Oli kivaa käydä Kotkassa kunnolla ja nähä kummityttöä ja vanhoja kavereita :)

Tänään mulla oli vapaapäivä jonka oon kuluttanut mm. isäntätoimistossa ravaamiseen (menin hakemaan kopiota vuokratodistuksesta ja sain kuulla etten ole edes talon kirjoilla, nice) maalien vertailemiseen Prismassa, pikku jumppaan salilla ja äsken laitoin vielä lasagnen uuniin. Ihan bueno päivä siis ainakin tekemisten osalla, saatiin toi mun virallisesti tänne asuttaminenkin ehkä kuntoon.

Tässä kuvia sekalaisesti viime päiviltä:



Söpö :) Tehtiin kaarnalaivat. Mun oma ei vaan oikein halunnu pysyä pinnalla, höh!



Paras mummo tarjos ruuat ja jäätelöt. <3

Minun serkkuin :)


Random



Sunnuntaina kävin vielä vähän kuuntelemassa Pauli Hanhiniemen keikkaa, oikeastaan katoin vaan vikan kappaleen mutta se oli ihana!! Googlasin ja sen nimi on On kuin ois syksy mut sitä ei löydy youtubesta buu!! Se oli ihana <3

Ainiin ! Illemmalla käytiin viellä Jannan mummolla ja viimein heitin talviturkin jes =)

Hmm nyt tästä tulee aika sekava postaus, mutta pakko laittaa vielä loppuun kuva ihanasta kukkasesta jonka kävin ostamassa tänään :) Meidän kukat vaihtuu pakosta tietyin väliajoin, johtuen siitä että ne aina delaa.

Ja loppukevennys, tältä näyttää keittiö mun kokkailujen jälkeen


Mut kyl miä sit aina siivoon



Meen ehkä viel vähän pulskistuu tosta lasagnesta ja kuuntelen eagle eye cherryy, heippa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti