sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Kotijuttuja ja yks ihana kannu

Moikkulimoi,

Mitä teille kuuluu? Mulle kuuluu ihan hyvvää, oon viimeaikoina mm . suunnitellu meijän häitä (eli kahvikutsuja), vaihtanu eilen yöllä järkkää kotona, käyny Valtterissa myymässä vaatteita, kattonu ihan liikaa arvostele mun illallisia... ja keksin myös maailman parhaan juoman, soijalatte aah joko jäillä tai ilman. (mulle tää oli hei keksintö :D) Alpro soyan normisoijamaitoa (oon testannu vaan sitä missä on sokeria ja maistuu vähän vaniljalle) ja oikeesti nam. Sitte jos vielä vähän laittaa sekaan kondensoitua maitoa niin uuu mmmmm! Delicious.

Joo. Tosta järjestyksen vaihtamisesta vielä sananen. Mietin hetkisen haluunko julkasta julkisessa blogissa kuvia mun kodista (! :D) mutta ei tätä oikeen kukaan muu kuin ehkä tutut lue niin julkasenpa nyt :) Tänään meillä näyttää tältä:


Vaihdoin eilen yöllä (miks inspiraatiot tulee aina silloin) ruokapöydän keittiönurkkauksesta olkkariin koska se on paljon käytännöllisempi näin. Me oltiin kerran syöty tossa meidän minimalistisessa keittiönurkkauksessa mutta muuten toi pöytä on ollut ihan turha. Nyt keittiönurkkaus jäi tosin tooodella epäfunktionaaliseksi (onkohan se oikea sana tähän) mutta mulla on ehkä senkin varalle suunnitelma... Ainakin se että jos löydän jotain kivaa meillä on sille tilaa :D ehkä.. Se on kuitenkin tällä hetkellä tämän näköinen.


Seinät on jokapuolella vielä ihan autioit ja tyhjät, en oo löytänyt mitään mitä niihin haluaisin ripustaa enkä aio ostaa kompromissitauluja. + Olkkarin seinät on ihan karseat ja ne pitää maalata ennenkuin niihin voi mitään edes ripustella...

Järjestyksen vaihon lisäksi tein eilen ruokaa, woo



Ja perjantaina ostin Fidasta ihanan kannun joka vilahtaaki myös tossa ylemmässä kuvassa:

ihku. <3

Jees poksunderi, nyt meen tekemään jauhelihalaatikkoa. Mulla on tän kuun säästökuuri ja yritän tehä mahollisimman halpaa mutta ehkä vähän ees mielellään terveellistä ruokaa, SAA ehdottaa reseptejä!!

terkkuja <3 heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti