maanantai 23. huhtikuuta 2012

Nestepainotteiset kuulumiset

Moimoimoiiiii kertaa sata, oon taas ollut huono bloggaaja kun en oo päässyt kirjottelemaan torstain jälkeen :(
No mutta tulin nyt ja mulla on paljon asiaa =)

Ensteks, koska ruoka tunnetusti on lähellä mun sydäntäni (tällä hetkellä kirjaimellisesti, söin + join tätä just), kattokaa kuinka ihanaa mehua kauppaan oli ilmestynyt!

Oli hyvvää.

Perjantain bongasin myös maailman ällöintä juomaa rauttiksen S-marketista, banaanilimpparia!!! YÖK

Kunnon esanssiainetta. Ostetaanko noita oikeesti??

Ja nyt kun kerran nestemäiselle linjalle lähdettiin niin sillä jatketaan, perjantaina nimittäin maisteltiin Budapestin tuliaisviiniä jonka mun oma henk. koht. viinimestarini tarjoili:


Pitihän se vähän muullakin herkutella, tein piirakan ja amerikanpastillikermavaahtoa


Joo, ei näytä hyvältä eikä se hirveen hyvää ollukkaan. Sanoisin 7.

Lauantaina töiden jälkeen treffasin Bettinan (Vai Olgan, mikä se oli? :D) ja mentiin Ruttopuiston kautta Shakersiin drinkeille ja sieltä mäkkiin jossa saatiin joiltain randomtyypeiltä Brunebergin suukot =)





Eilen sitten piti vähän pakkailla muuttoa varten. Jonin asunto on aika ready muuttoon nyt, samaa ei voi sanoa mun asunnostani. Noh, muuttolaatikot saapuu keskiviikkona eli mulla on perjantaihin asti hyvää aikaa saada oma kämppä muuttovalmiiksi.


Ja siitä mistä lähdettiin, siihen lienee hyvä lopettaa. Ruokaan. <3 Tein äsken itelleni omakehittämälläni reseptillä juustotaskun =) huom joka ei siis ole valmis tässä kuvassa


Ja nyt miä lähen pesee pyykkiä, HEIPPA! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti