sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

ostaosta EN osta!!

Argg huhhuh oon kyllä niin samaa mieltä Karkkipäivä-Sannin kanssa siitä että nykybloggaajat kuluttavan ihan tajuttoman määrän rahaa kaikkeen!! Ja ei en ihmettele mistä sitä rahaa saa, tottakai töistä (ja blogista) ja joo, jokainen saa käyttää omat rahansa mihin haluaa mutta silti !! Mua ärsyttää se että aina kun luen jotain blogia, mulle tulee käsittämätön pakkosaadahaluuntäytyyostaaäkkiinettikauppaantekeetilaus- olo, vaikka todellisuudessa en edes tarvitsisi mitään!

Ketään ei tietenkään voi käskeä käyttämään rahojansa tietyllä tavalla, ja toki jokainen käyttää rahansa mihin haluaa mutta kyllä me silti nykyään ostellaan ihan hulluna kaikkea. Mikään ei ole tarpeeksi, aina tulee joku ihanaakin ihanampi mekko, kauneimmat kengät (kunnes näkee seuraavat) parempi kosmetiikkatuote jnejne.

Alotan nyt suosituimpien blogien lukemislakon koska mun on pakko pistää kukkaronnyörejä tiukemmalle! Muhun ne blogien mainokset todellakin vaikuttaa :D Mietin muutenkin että yritän (no oon kyllä jo pidemmän aikaa näin tehnykin...) ostaa suurimman osan vaatteista + kaikesta muusta mahdollisesta Fidasta, sieltä niitä todellisia löytöjä tekee ;) Ei mikään nelly.comin mekko jonka muutama muu tuhat tilaa ole mikään löytö,  se on pikku trikoopala jonka käyttäjiä kadut vilisee ensi kesänä.

En tiedä mikä mun pointti oli, mua vaan kävi oikeasti raivostuttamaan kun taaas kerran blogin lukemisen jälkeen klikkasin itseni H&M:n sivuille ja kävin himottelemaan mekkoja siellä.

Ja huom! en siis tuomitse kenenkään rahankäyttöä, tuomitsen oman rahankäyttöni joka yltyy blogien lukemisesta :D Meillä jokaisella on omat rahankäyttöhalumme ja toinen haluaa satsata vaikkapa vaatteisiin ja merkkilaukkuihin siinä missä toinen haluaa ostella sisustusjuttuja omaan kotiinsa. Kenenkään rahankäyttöä ei ole muilla syytä arvostella mutta oma pitää pitää sellaisena että itse on tyytyväinen ja pankkitilin saldo pysyy nollan yläpuolella tai vähintään siinä nollassa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti