maanantai 2. huhtikuuta 2012

Takkutukan paras ystävä

Maailman paras hiustensetvijä, takkutukan pelastaja, hiushuolien karkottaja, unelmansileiden kutrien loihtija, mitä kaikkia ylistysnimiä mä tälle keksisin. Mun tukkani (tai siis takkuni) tämä kapistus kun on selvittänyt paremmin kuin mikään muu ennen testaamani harja. Ai mikä tämä?

No tämä! <3

Tangle teezer, harja number 1.

Toi on ehkä oikeasti ensimmäinen muiden ja median hehkuttama tuote josta myös mä tykkään ihan superpaljon. Setvii hetkessä isommatkin takut, ja itseasiassa oon huomannut ettei mulla edes tule niin paljoa takkuja kun oon alkanut käyttämään tota? Se voi kyllä johtua myös Super skinny-seerumista jota oon hölvännyt tukkaani mutta kyllä tollakin on osuutensa asiaan koska ei pelkkä latvasuoja poista takkuja.

Jos sulla ei tota ole, niin mä suosittelen superpaljon ostamaan tämän! Tää mainos tuli nyt hienoon saumaan kun just pääsin kirjottamasta yltiömäisestä kuluttamisesta mutta tää on hei oikeasti tarpeellinen, tämä pitäisi löytyä joka naisen hiusarsenaalista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti