perjantai 13. huhtikuuta 2012

Yhyy nyt miä itken :(

Ei tää Suomen kamaralla oleilu tunnu yhtään niin kivalta kun Budapestissa. Taisin menettää sydämeni siellä!
Vaikka mä en hirveesti (mitään) tienny Budapestista ennenku sinne menin enkä varmaan olis ite valinnu Budapestia mun lempparimatkakohteeksi, niin oon kyllä super kiitollinen mummolle (!) että se meille ton matkan järjesti!

En oikein tiiä mistä alottaisin purkamaan mun matka-juttuja, mulla on 909 kuvaa ja ainakin 909 asiaa jotka haluaisin kertoa Budapestista (joista tosin ehkä suurin osa on: ihana, ihana, upee, kaunis, ihana, ainii ihana)
No ehkä miä nyt aluks laitan vaan random kuvia ja joskus kenties kerron jotain tarkemmin.

Tässä tulee:

 








  Nollapiste:









Siinä joitain kuvia, nyt ei oikein tekstiä irtoa mutta pointtihan on että oli siistiä!

Ja niin, kivaa viikonloppua kaikille, mä meen johki nurkkaan suremaan :D no ei vaa, ehkä

<3 heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti