perjantai 19. lokakuuta 2012

From Monday to Friday

Helou my friends!

Oon kyllä viettänyt niin hyödyttömän päivän kun olla ja saattaa mutta ehkä välillä pitää tehdä niin että jaksaa taas olla tehokas. Viikko on vierähtänyt aika nopeasti, tai oikeastaan ei tää kyllä mitenkään erityisen nopeasti oo mennyt mutta hyvä niin! Oon kerennyt käydä pikavisiitillä Kotkassa ja Hyvinkäällä moikkaamassa Jannaa. :)



 Odotellessa pääsyä tiskille söin tikkaria ja mietin ristikkoon sanoja, kynää ei ollut. Noi kaksi sanaa taisin kirjoittaa koululla hakiessani opiskelutodistusta
 Perillä Hyvinkäällä minua odotti Janna, ja suunnattiin Willaan!=) Ja salaatille.. :D Haha jotenkin hävettää blogata salaatista. Kaikki bloggaajat tuntuu jostain syystä syövän aina salaattia? Janna me ollaan nyt truu bloggaajia
Jukkapoikakin nähtiin oumai;
.. ja Stigi :D Janna oli onnessaan
Ostin kaupoilta talvitakin kun sain halvalla ja tällaisen tähden. Tää on muuten kyllä tosi kiva mutta torsposin jotain kasaamisessa ja yksi sivu meni vähän ryttyyn :( Mutta ei sitä ehkä oikein huomaa käytössä:


Läheltä katottunahan toi näyttää vähän huonolle mutta ei voi mitään. Pakko sanoa että vois kyllä olla vähän helpompi asennettava......

Loppuun täytyy laittaa kuvia Rauttikselta, siellä oli joku ihme härdelli olikohan maanantaina : D

Tää tyyppi örisi ja pelotteli ihmisiä noissa portaissa :D Kauheeta.. Mä olisin oikeesti saanut varmaan sydärin jos se mua olis tullut säikyttelemään:


Yespoks, nyt on pakko mennä keksimään JOTAIN tekemistä.
Hyvää viikonloppua ystävät!
<3 heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti