perjantai 26. lokakuuta 2012

Party of love!

Heissan!

Mä oon nyt pahoillani ainakin Liisa. Nimittäin siksi, että saat nyt näin blogin kautta tietää sen että

ME MENNÄÄN NAIMISIIN!!! 12.12.12 :D <3

Mun ei pitänyt vielä kirjoittaa tästä blogiin juurikin koska en ole edes kertonut läheskään kaikille (ollaan ajoissa, I know) mutta nyt oli pakko tulla vähän avautumaan aiheesta. Syystä että mua on käynyt ehkä vähän häiritsemään pari asiaa tämän iloisen juhlan tiimoilta.

Nimittäin. Mehän pidetään pienet häät. Meillä on tosi pieni budjetti käytettävänä häihin, joten ollaan jouduttu vähän (aika paljonkin) miettimään sitä mistä tingitään ja mihin satsataan. Ja ollaan päädytty siihen että juhlitaan häitä meidän kotona. Meille se on ihan ok, ja mä odotan innolla että saan järkätä kotia ja leipoa ja laittaa kaikkia koristuksia. : )

Mutta, muille se ilmeisesti ei ole ok. Oon alusta asti kuullut, että meidän pitäisi järjestää iiiiiiiisot häät. Äiti on painostanut ja hiillostanut ja puhunut siitä miten outoa on ettei haluta kutsua hirveästi vieraita. Aina kun kerron jollekin uudelle ihmiselle että mennään naimisiin, reaktio on ensin iloinen, mutta kun jatkan ja sanon että niin, pidetään tosi pienimuotoiset juhlat kotona, huomaan kuinka toinen katsoo vähän säälivästi ja ihmeissään että miksi me tehdään niin.

Ymmärrän kyllä, että monelle isot häät joihin kutsutaan paljon vieraita ja satsataan massiivisesti on se millä tavalla itse haluaa joskus mennä naimisiin. Mutta joskus toivoisin että muistettaisiin myös se, että kaikilla ei ole mahdollisuutta tai halua pitää sellaisia häitä. :) Mekin halutaan mennä nyt eikä vuoden päästä naimisiin, ja tällä hetkellä meidän rahallinen tilanne ei vaan jousta siihen että pidettäisiin kymppitonnin pirskeet.

Ja sitäpaitsi, mulle itselleni on tärkeintä vain se, että saan mennä naimisiin mun oman Jomppani kanssa. Ei sillä ole väliä, tuleeko meille sata vai yksi vierasta. Eikä sillä, onko mulla "tahdon"-sanan jälkeen sormessa 10 000 vai 500 euron sormus. Ei mua haittaa myöskään se, ettei meillä ole kartanoa ja hevosvaunuja vuokrattu. Mä uskon, että meidän häistä tulee just tällaisina kuin me ne ollaan järjestämässä, meidän näköiset häät. Me ollaan muutenkin sellaisia huithapeleita ja sählääjiä, että meidän häiden kuuluukin olla kotikutoiset. Ja minä - maailman huonoin suunnittelija ja stressaaja- menisin varmaan ihan hajalle jos kuluttaisin vuoden häiden suunnitteluun ja uhraisin tuhansia euroja, ja sitten hääpäivänä sataisi vettä tai hääruusut olisivat väärän värisiä tai kakku pahaa.

Nyt mulla ei ole sellaista stressiä, mun mahassa kuplii pelkästään hyvällä tavalla ja odotan innolla meidän hääpäivää. Kyseessähän on rakkauden (kliseisesti sanottuna) eikä rahalla hankittujen asioiden juhla, eikö niin!:)

22293_506964365995096_454238657_n_large
kuva: weheartit.com

Eli chillausta kehiin ihmiset, ja sanon tämän myös itselleni! Rentoa ja rakkaudellista viikonloppua kaikille! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti