perjantai 12. lokakuuta 2012

Long time no see!

Jeee !

Tentit ohi, amazing racessa meidän luokan paras sijoitus (okei meidän luokalta oli kolme ryhmää ja oltiin 46/81 mutta silti! ;D) ja nyt LOMA. Ah, intensiiviviikoksikin ensi viikkoa voisi kutsua mutta mulle se on loma, en ottanut yhtäkään lisäkurssia ja aion vaan rentoutua. =)

Oon koko viime viikon ja sitä edellisen lopussakin päntännyt juridiikkaa, viestintää, tietojenkäsittelyä ja matikkaa... Mutta ainakin tietojenkäsittelyn kohalla kannatti, sain vitosen!!

Kameraa en oo kantanut mukana kun siitä oli akku loppu enkä löytänyt laturia, mutta voin kertoa mua harmitti se niin paljon viime viikonloppuna.! Oltiin Sannin kanssa lenkillä Marjaniemessä meren rannalla ja oi, aamukaheksalta tyyni meri, aamuaurinko ja tuulessa heiluvat kaislat mäyräkoiran kipittäessä rantaviivaa pitkin ei oo ikinä näyttäny niin kauniilta <3. Löysin laturin toissapäivänä ja joitakin kuvia oon sentään saanut tuolta ulkoa napsittua.

Hah, tää on aika hyvin onnistunu mun mielestä, näkyy Sannin heiluva häntä, ruskeiden silmien napitus ja suloinen ilme, ihana :D!
Liisa, viherystäväni jos oot vielä siellä, onko nää marja-aronioita mitä voi syödä?? Oliko marja-aronioita myrkyllisiäki? Näitä oli paljon naapurien pihamaalla (enkä kyllä mee niitä popsimaan vaikka oiski syötäviä) ja mielenkiinnosta kyselen...
  Tässä taas  rouva mäyrä <3
 Näitä ei ainakaan saa syödä. :P
Mutta tätä saa. Nyt pitääkin itseasiassa mennä väsäämään jonkin sortin aamupalaa.

Heippahei siis rakkaat ja hyvää viikonloppua!
<3 heidi

2 kommenttia:

  1. No tottakai mie oon täällä, siun uskollisena fanina! :D Voipi hyvinkin olla marja-aroniaa. Tosta kuvasta on vähän vaikee arvioida kokoo, joten voi olla koristearoniaakin, mut ei sekään myrkyllistä ole.

    VastaaPoista
  2. Ihanaa Liisa :D! oukkidoukki, no mutta hyvä, good to know!:)

    VastaaPoista