perjantai 22. helmikuuta 2013

Perjantaifiiliksiä

Huuh viikko taasen takanapäin, oli minun lomaviikko ja meni tietysti nopeasti kuin mikä. Eikä tunnu yhtään perjantaille kyllä tämä päivä. Äsken lakkasin kynnet ja sovitin mun kesätoppia, oon koko viikon pyykännyt ja löytänyt kaapeista vaatteita joita en muistanut omistavani.

Oon tosiaan pessyt pyykkiä, ehkä 12 konetta tai enemmän. Tältä meillä näyttää kun minä siivoan ja pesen pyykkiä:


Jossain vaiheessa kokkailin myös uuniperunoita ja tein tonnikalatäytettä:


Huh oon jotenkin ihan poikki eikä tekstiä oikein irtoa, tässä kuitenkin vielä nämä kynnet mitkä äsken lakkasin, eivätkö ole ihanan väriset? <3


Pullistelin samalla vähän lihaksia (haha) ja tästä kuvakulmasta mun olkalihakset näytti ainakin vähän treenatuille kai? :D Ilmeisesti sillä combatilla jonkinlaista tehoa on...


No joo, nyt jatkan telkkarin tuijottamista,

hei vaan ystävät ja kivaa viikonloppua! 
<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti