perjantai 8. helmikuuta 2013

Tick tock time to say hello!






Olen nyt kolmatta päivää miettinyt postaanko minun uudesta kellostani tänne, ja no, siis ihana kellohan tämä on mutta älkää pliis ottako shoppaushimoja tästä itsellenne jooko :D (Vaikka eihän tämä välttämättä teistä niin nätti ole.) Kauniita asioita on maailma pullollaan ja niitä haluan myös blogissani kuvata, mutta toisaalta kaikki ei ole kiinni  materiasta ja sen omistamisesta. Turha tässä tosin nyt on puhua turhasta kulutuksesta samalla kun esittelen uutta kelloa.. Mutta  puolustuksekseni sanon että mielestäni on parempi ostaa yksi hyvä asia kuin monta huonoa, ja käyttää sitä hyvää sitten pitkään. 

Ja niin, tämä kello. Minä bongasin tämän ensiksi fashionstoren sivuilta, sitten Itiksen Timanttisilta, sitten huomasin että se oli kyseisessä liikkeessä -15% alennuksessa ja kävin pari kertaa katsomassa kunnes kolmannella kerralla viimein ostin sen.

Ja ihanahan tuo on, olen haaveillut sydänsormuksesta vihkisormukseni kaveriksi ja Jonin sanoin nyt minä sain sen sydämen, tai itseasiassa kaksi! Ehkä nuo kaksi sydäntä ollaankin minä ja Joni ^^ 
Haha oliko liian siirappista? ;D

Siirapista puheenollen, menenkin tästä keittiöön valmistamaan jotain mihin tulee tarpeeksi kermaa ja vadelmakirsikkahilloa, herkullista viikonloppua teillekin <3
~ heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti