maanantai 11. helmikuuta 2013

Pyykkinainen

Kauhea pääkipu, siis ihme kremppoja meikäläisellä on ollut tässä lähiaikoina. Oon nyt tokeentumassa flunssasta mutta yli viikon ajan mulla on ollut seuranani ihanaakin ihanampi hedari joka hiipui taustalle flunssassa mutta teki näköjään comebackin höh.

No, mua silti pikkaisen naurattaa se että 1) meidän taloyhtiön huoltomies pitää minua luultavasti hulluna pyykkinaisena joka ei muuta tee kun pyykkää aina samat collegehousut jalassa ja 2) ilostuttaa se että meidän rappiksessa tehdään remppaa!! Ihanaa! Kaikki maalataan ja lukot vaihdettiin, jes! <3 Ainut miinus on se että rappiksessa löyhkää aivan kamala maalinkatku mutta sen kestän kuin nainen koska odotan ja toivon innolla hyvää lopputulosta.

Otin jopa todistekuvan asiasta oven raosta, muhaha :D


Ja niin, ensimmäiseen pyykkikohtaan viitaten, olen ehkä viikon tai puolentoista aikana käynyt kolmisen kertaa pesutuvassa kotihousuissa eli collareissani ja eiköhän joka kerta sama huoltomies ole ollut jossakin nurkalla vastassa. Joka kerta olen yhtä räjähtäneenä ja pyykkikassi olalla tai sitten katse tarmokkaana suunnistamassa kohti pesutupaa. Hahahah! Hullu pyykkinainen.

Ja oon myös kreisi pitsanainen, tehtiin eilen ihan super hyvää pitsaa ja syötiin melkein kaikki. Siis ihanaa. Maha tuli kyllä tajuttoman kipeäksi, toivottavasti mulla ei ole maitoallergia tai joku laktoosittomuusjuttu. No, lets see, oli tuo silti sika hyvää pitsaa!


Tällä kertaa mulla ei tämän ihmeellisempiä asioita ole kerrottavana, joten toivotan vain hyvää maanantaita, kohta se kuulkaa on jo ohi!

<3 heidi

2 kommenttia: