lauantai 22. lokakuuta 2011

Biisejä taisitten ei.

Helou, mun oli tarkotus laittaa tähän mun mielestä hyviä biisejä, mutta ku en vaan saa niitä upotettua youtubesta tänne blogiin. Tai saan yhen. Oon lukenu varmaan kymmenestä eri paikasta miten se pitää tehä ja mielestäni myös tajusin ne ohjeet mut en vaan saa täällä blogissa näkymään ku yhen biisin oikein, muista biiseistä näkyy vaan se koodi, argg :D


No, anyway, mun piti mennä tänään Kauneus ja terveys-messuille, mut no, muistin tän idean vasta ehkä puol kaheltatoista ku olin just heränny, ja messut alko kymmeneltä. Kylhän sinne toki vois mennä myös myöhemmin mut mun ois pitäny käydä suihkussa, meikata, jjjjjjjne. En jaksanu. Ehkä huomenna :D


Sitä paitsi me saatetaa mennä tänää kattoo yhtä asuntoa. Ehkä.

Nyt jatkan datailua ja metsästän hyvää porkkanakakun ohjetta, ja kuuntelen niitä hyviä lauluja vaan itte, kerran en saa niitä tännekkään laitettua :D saakeli....

Illalla sitte mansikkamargaritoja^^




Kuva: http://filmesicocktailuri.ideilibere.ro/4498/8-martie-especial-strawberry-margarita/

Kivaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti