maanantai 31. lokakuuta 2011

Pitkän päivän postaus

Huh voi apua mikä hullu päivä! Mulla ois kuvat ruokapostaukseen, indiska-postaukseen, yleinen höpinä-postaukseen ja uusia ostoksia-postaukseen :D nii ja yks kynsipostauski ois kirjottamista vaille valmis.

No ehkä kuitenki nyt alotan yleisellä höpinällä.

Mulla oli tänään ne pääsykokeet, sieltä päästyäni nappailin muutamia kuvia:


Bongasin myös hienoja pyöriä, kelpais kyllä molemmat näistä mulle:


Sit tosiaan kävin myös siellä Indiskassa, en vaan tajuu et kuinka joku kauppa voi sisältää niin paljon ihania asioita. Tässä pari mun lempparia:


Ihana ihana päiväpeitto. Indiskan päiväpeitostakaan mä en oo haaveillu kun jonku seittemän vuotta. Someday, someday..


Ja mites nää _ihanat_ sydän-tee-jutut? (mikä se sana on, hauduttaja?) Hintaki oli vaan 4,95, pakko varmaan käydä hakemassa itelle joku päivä :)


Ja nää lasit. Näitä katoin jo normaalihintasena, nyt nää oli alessa 4,95 + alehinnat oli vielä puoliksi. (!!!) Mutta arvatkaa vaan oliko näitä enempää kun kaks ja nää oli jotenki erikokosia/näkösiä (ei ehkä näy niin selvästi kuvasta) jajaja oisin halunnu kuus tai ees neljä ni en sit viittiny ostaa. Mut ihanatihanat <3



Mietin muuten tuolla kuvaillessani et miten bloggaajat yleensä kehtaa kuvata kaupoissa? :D Mua hävetti ihan sikana kaivaa se kamera laukusta ja käydä räpsimään. Mietin kokoajan et kohta joku myyjä tulee ja käskee laittaa kameran pois :P 

Nyt pitäis taas alottaa pääsykokeeseen lukeminen, greatttttttt.
Huomiseen siis vi seeees.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti