tiistai 25. lokakuuta 2011

Paljonko ihminen muuttuu seitsemässä vuodessa?

Mun tapauksessa ei ilmeisesti yhtään, ainakaan näiden passikuvien perusteella ( : DDDDDDDDDDDD)




Pahottelen huonoa kuvanlaatua mutta tällä valomäärälle mikä tänne mun huoneeseen illalla kaheksalta tulee ei paljoa mitään superotoksia otella. Anyway, kuvissa olen siis minä, reppanana seiskaluokkalaisena ja näköjään vielä reppanampana kakskymppisenä : DD Kävin siis tänään ottamassa ton ylemmän passikuvan, ja en meinannu uskoo silmiäni kun avasin ton kuvapaketin. Mulla on jopa mun kulmakarvat samalla tavalla kun tossa 7 vuotta sitten otetussa kuvassa : DDDDDDDDDDDD Kuvien yhdennäköisyys ei ehkä niin selvästi näy tässä mutta luonnossa nää näyttää kyllä ihan samalle.

Nyt vaan toivotaan että tää mun ikääntyminen jatkuis yhtä hitaana, ja etten rupsahda parissa vuodessa kymmentä vuotta niinku muutamalle puolitutulle on käyny.

Ei muuta asiaa nyt, kivaaaa tiistai iltaa!

ainii ps. ei saatu sitä asuntoa.... tai saatiin mut ei sit saatukaa. Asunnon metsästys jatkukoon ->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti