maanantai 24. lokakuuta 2011

Kauneus & Terveys - yritys

Nyt jos mun kamera olis ollu yhteistyöhalunen ja oisin kuvannu enemmän, ni olis luvassa postaus kauneus&terveys messuista.
Koska kumpaakaa noista nyt ei tapahtunut, ni kuvaan vaan tylsästi mun ostos"saaliin" kyseisestä tapahtumasta :D

Mua on jo pitkään, ehkä n. pari kuukautta kutittanu aina välillä päätä ihan tajuttoman paljon. Kävinki nyt tuolla messuilla sellasessa ilmasessa päänahantutkinta jutussa (kuulostaapa herkulliselta) ja yllätysyllätys mun päänahka on älyttömän kuiva. Siinä mulle sitte tarjottiin shampoota ja syväpuhdistavaa hoitsikkaa ja vielä jotain tasapainottavaa hoitoaineitta, ja kyllähän mä sitte lankesin siihen shampooseen ja syväpuhdistavaan hoitsikkaan. Hinta oli melko kirpeet 40e, ja toivon kyllä et nää auttais ees vähän. Voin laittaa tänne jotain käyttökokemuksia myöhemmin jos muistan.



Ostin vielä suklaamustikoita ja söin paljon kaikkii maistiaisia mutta niitä en nyt jaksanu kuvata.
Hmm mitäs vielä.. Tää viikko enää työharjottelua jäljellä (omg- välikuva, näin fiksuu porukkaa kaupungilla :))



Nyt yritänkin tässä alottaa ahkeraa työnhakua... Yhen hakemuksen oon saanu laitettua ja kaks tehtyä, että ehkä se tästä? :D Toivottavasti. Tässä eletään muutenki ehkä muutoksen aikoja, saadaan ylihuomenna tietää saahaanko yks kämppä ja jos saadaan ni luultavasti ois muutto tiedossa, jaiiiiiiks.

Jepajee nyt lähen suihkuun tästä haisemasta. :D Heippa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti