torstai 3. marraskuuta 2011

Bad bad hair day

Tulipa tosiaan käytyä tänään kampaajalla, ja voin sanoa että en oo _ikinä_ lähteny kampaajalta niin valmiina itkemään ja ostamaan värinpoiston ekasta kaupasta mikä tulee vastaan kun tänään! :D

Lähinki sieltä kampaamosta suoraan Selloon ostamaan uutta väriä ja sitä värinpoistoa. Siinä sitten Anttilan hiusväriosastolla seistessäni ja tuijottaessani mun tukkaa peilistä mä tajusin että ehkäehkäehkä tää ei _ihan_ niin kauhee ookkaan. Ei ihan sellanen kun halusin mutta ei tähän mitään hullun radikaalia muutostakaan tullu.

Tarkotus oli tehdä mun hiuksista luonnollisemman vaaleat, ja sinne sekaan oisin halunnu vähän (huom: vähän) tummempia ja vaaleempia raitoja. Lopputulos oli, että se kampaaja läiskäs mun päähän pari kappaletta tummanruskeita raitoja. No, onneks me ollaan ton tummanruskeen kanssa kuitenkin ees vähän kavereita kerta olihan mulla pari vuotta puoliks ruskea ja puoliks vaalea tukka. Värit saa siis vielä toistaseksi odotella siellä kaupan hyllyillä.

Fiufiuuu mitäs muuta. Huomenna meillä on Halloween-pippalot ^^  Ja joo, ollaan viikko myöhässä mutta mun mielestä se on vaan kiva että kun muut on juhlinu me vasta alotetaan juhlat ;)

Nyt meen kattomaan niinkin laadukasta sarjaa kuin Maajussille morsian, kivaa torstaita kaikille ! :)

EDIT: Pari kuvaa vielä tästä mun tukasta:

HUOM kiharat sit pelastaa aina vähän eli kiharojen kans tukka näyttää melkeinpä aina paremmalta ku ilman.

Pahoittelen aamunaamaa ja yökkäriä, mut pointtina tässä onki hiukset. Kuvassa väri näyttää ehkä vaaleammalta mitä luonnossa:

 

Ja tässä taas tummemmalta mitä luonnossa:


All in all, tykkään siitä etten enää oo niin vetyperoksidi ku (aina) ennen, mut aion kyllä värätä noi kaks eessä olevaa tummaa raitaa blondeiks. Pituuksiin mua ei haittaa jos jää tummaa, koska nää vielä luultavasti vaalenee tästä ajan kanssa. Että näin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti