keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Milloinkohan...

Mun elämä on täl hetkellä yks pieni kysymysmerkki, ajattelen melkein koko ajan vaan kysymyksiä, mitä, miten, milloin, entä jos, entä jos ei kuitenkaa, kannattaako, oonko tyhmä jos teen noin vai oonko tyhmä jos teen näin?

Sen takia mä ajattelin omistaa kokonaisen postauksen kysymyksille. Miksi on tän päivän sana.

- Miks musiikin kuuntelu ja dataus saa aina ajan kulumaan niin nopeesti, ja huomaan aina illalla kymmeneltä että ainii, pakko mennä suihkuun ja pestä naama?

- Miks  mun koneessa on kirjotuskieli englanti tai joku ties mikä ja kaikki mitä tänneki kirjotan alleviivautuu punasella?

- Ja miks en saa muutettuu tota kyseistä asetusta?

- Miks aina silloin ku ei oo kamera mukana, näkee liikaa kaikkee kuvattavaa?

- Miks mun puhelimen näyttö näytti toissapäivänä tältä?:



- Miks mun pitää aina ja kaikesta tehä sydämiä? Tääki avocado-kuva täyty kääntää näin päin että nää ois niinku sydän:


- Miks kuuntelen aina yhtä hyvää biisiä niin kauan et siitä tuleeki huono?

- Miks herkkuja syö vaikka ei oikeesti ees  tekis mieli? Mietin just toissapäivänä et ku vaikka esimerkiks hyvin maustettu ja paistettu lohi, kermaviilikastike ja uunijuurekset on niin sairaan hyviä (ja terveellisiäki) ni miks pitää syyä joku mäkin juusto josta sitäpaitsi tulee huono olo? 

- Miks meillä on koulua esim. tänään 15 yli neljää asti? 

- Miks sanonta helvetin kuustoista on just kuustoista, miks ei vaikka kolmetoista?

- Olikohan tässä jo tarpeeks kysymyksiä? Jos ei, niin kommenttiboksi on vapaa kaikille kysymyksille, etenki niille kaikista tyhmimmille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti