sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Sunnuntaishopping

Jos tätä mun parin muutaman vaatteen ostamista voi mikskään shoppailuksi kutsua :P

Tänään aamulla otin suunnan kohti Vallilan Valtteria. Pikkasen pelkäsin, että se olisi kiinni Pyhäinpäivän takia, ja yritin kurkkia ratikasta hätäsenä että näyttääkö ihan autiolta Valtsun pihassa. Onneks mua odotti tällanen näky:


Eli jee se oli auki ^^ Mun lisäks lievästi sanottuna moni muukin oli päättänyt tulla ostoksille tänään. Meinasin saada ahdistuskohtauksen pariin otteeseen kun oli niin paljon porukkaa :D Hirveesti en mitään löytänykkään, nää kolme lähti mun kanssa kotiin (pahoittelen huonoja kuvia) :



Farkkusortsihaalarit 1e.


Kivat farkkuset caprihousut, näissä oli vielä hintalappu paikoillaan. 3e. Nää muistuttaa vähän yksiä ihania housuja jotka ostin kesällä Vero Modasta, ja siksi varmaan haksahdin näihinkin :P



Perus ohut valkoinen neuletakki, 1e. 

Hyi no kuvat on ihan karseet :D Sori vaan.

Äsken tein kanakastiketta ja riisiä, jälkiruoaks kermavaahtoa, kinuskikastiketta ja uunissa paahdettuja banaaneja. Laitan kohta tänne kuvat meijän Halloween juhlista, nyt on pakko pitää pikku ruokalepo.

2 kommenttia:

  1. eii anna mulle noi farkkusortsit!!! oon halunnu tommosia jo ikuisuuden - terkuin YKS hyvinkääläinen

    VastaaPoista
  2. Haha, no jos mul ei tuu käyttöö ni lupaan antaa ne sulle! Ja pidän silmät auki kirppiksillä jos tulis toiset samanlaiset vastaa :)

    VastaaPoista