lauantai 26. marraskuuta 2011

Tyytyväisyys on vaikea laji!

Milloinkohan sitä ihminen tajuaa lopettaa turhanpäiväsen shoppailun. Mä luulin jo päässeeni yli jatkuvasta nettikauppojen selailusta ja ikuisesta uusien asioiden havittelusta mutta silti mä äsken huomasin selaavani taaas uusia nettikauppoja ja taas uusia vaatteita ymsyms.

Nykyään joka paikka on täynnä mainoksia, blogeja jotka on täynnä mainoksia, sähköposti täyttyy mainoksista, facebook pursuaa mainoksia, niin ei oo ihmekkään että tuntuu että koko ajan pitäisi ostaa jotain uutta. Koko ajan myös haluaa jotain uutta, kun jokapaikassa näkee uusia ihania asioita. Siinä on vaan se huono puoli ettei ehkä osaa arvostaa sitä mitä jo omistaa, kun vasta viimeviikolla ostettu paita tuntuu jo vähemmän kivalta kun silmille pomppaa joku ihanaihana mekko nettikaupasta.

Jotenkin pitäisi tajuta että _aina_ löytyy jotain uutta ihanaa, ja että kaikkea ei vaan voi saada. Se on sama oikeastaan monessa muussakin elämänalueessa. Mietitään vaikka rahaa, siitä on jatkuva pula, ja kun saa enemmän sekään ei riitä vaan sittenkin pitäisi saada lisää. Tai ulkonäkö, tottakai jokainen haluaa näyttää hyvältä, mutta jotenkin täytyisi yrittää muistaa että on ihan hyvä juuri sellaisena kun on.

kuva: weheartit


Mulla tulee aina kausittain ajanjaksoja kun mulla on kriisi jonkun asian suhteen, tällä hetkellä mua stressaa meikkaus :D Jos miettii vaikka miehiä ja naisia, niin kuinka epäreilua on että naiset voi meikata ittensä jopa ihan erinäköiseksi meikin avulla? Mitä jos kaikki meikit ja kosmetiikkatuotteet poistettaisiin yhtäkkiä ihan kokonaan maapallolta, miltä silloin näytettäisiin? Mä yritän tällä hetkellä meikata ihan vähän, vaikka todellakin ajattelen että näytän paremmalta meikattuna, mutta tällä hetkellä mä koen että se on mun ja muiden huijausta, ja toivon että mussakin ois ees vähän sitä kuuluisaa luonnonkauneutta :D (aina voi toivoa..) Tässäkin asiassa oon kyllä niin kade kaikille niille maailman latinonaisille, miettikää nyt, pitkät, luonnonkiharat tummanruskeat hiukset, tummat silmät, tumma iho, kuka niistä edes tarvitsee meikkiä?


kuva: weheartit

kuva: weheartit

kuva: http://www.chickchats.com/?tag=lit-cosmetics


Tällasta pohdintaa lauantai-aamun ratoksi, kivaa viikonloppua kaikille!

ps: :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti