lauantai 5. marraskuuta 2011

Hair rescue!

Hahah voi apua eilistä. Jotenki eilen illalla tuntu että koko ilta oli jotenki laimea, mutta kuitenkin kuvat on sitä luokkaa että pitää kyllä käydä tiukka sensuuri läpi ennen ku niitä julkasen :D

Nyt väsymyksissäni päädyin jostain syystä beautybayn sivuille ja pienessä tuhlauspuuskassa pistin tilauksen menemään. Mulle on nyt tulossa tämä:

kuva: http://www.kauppamixi.fi/12054


...ja tämä: 




kuva: http://www.beautybay.com/haircare/sfactor/flatironshinesprayheatdefender/


Tota glaze hazea oon halunnut testata siitä lähtien kun näin sen Merin blogissa, ja koska mun latvasuoja just loppu, ni päätin sen tilata. Pitäis kuulemma tuoksua creme bruleelle, eli ootan suht mielenkiinnolla että pääsen testailemaan tota :D

Tosta shine spraysta oon kans lukenu vaan hyvää, ja koska sen inci-lista näytti ainaki mun tietojen mukaan ihan ok:lle, ja koska oon ettiny pitkään hyvää kiilto/lämpösuihketta niin päätin tilata. Tän pitäis kuulemma tuoksuu hattaralle, nam ^^ Ehkä tää mun haiseva olemus oliki se syy mikä aiheutti tän tilauksen tekemisen.

 Tilaus makso postikuluineen yhteensä jotain 28e, mut koska sain eilen tietää että pääsen töihin (jeee!) ni koin että ansaitsin tällaisen pikku palkinnon itselleni. Ja molemmat oli tarpeellisia,oikeesti! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti