perjantai 3. helmikuuta 2012

Jee!

Jee vähänkö kiva päivä ollut tänään :)

Aamu alkoi perinteisesti mustikkasmoothiella, johon perjantain kunniaksi lisäsin alpro soyan vaniljajuomaa (en keksi tähän hätään parempaa sanaa). Se oli itseasiassa pakkoratkaisu koska alpro oli ainoa nestemäinen asia mun jääkaapissa (pilaantuneiden lisäksi heh) mutta hyvä sellainen, maistui oikein makoisalta pirtelön seassa.


Sitten toinen iloinen asia oli että sain viimein aamulla mun pyykkivuorta pienennettyä, kerkesin pesutupaan koska koulu alkoi niin myöhään. 

Lisäksi muokkasin kivat korvikset vielä kivemmiksi, ja laitoin kaulaani myös mun lempparikorut jotka luulin hukanneeni (!!! ja olin super murheissani) mut löysinpäs ne eilen hupparin taskusta <3

Tästä:


Tähän. Mun mielestä toi sininen raitapaita suorastaan vaati ankkurikorviksia seurakseen:


Tässä vielä nää mun lempparini <3 :


Ja sitten, tää on kaikkein ehkä kivointa, sain viimein mun pienoismallin valmiiksi! JEE! Ei siitä ihan sellanen tullut kun piti mutta ihan tyytyväinen olin loppotulokseen. :)

Vaihekuvia:




 Ei kelvannu mustat ikkunankarmit :D



And the final result:

 (Pakko huomauttaa: korjasin kyllä ton repsottavan tikun joka pitelee tota kangasta:D)



Ja tässä vielä muiden meidän luokkalaisten parvekkeita :) (pliis älkää tappako mua jos eksytte tänne blogiin :D)


Oli kyl ihan kiva projekti :)

Nyt pakkailen ja lähden kohti Roihuvuorta!

Heippahei ja mainiota viikonloppua <3

ainiin ps. Arvaatteko minkä tyylisiä parvekkeiden piti olla? ;)

2 kommenttia:

  1. oiii vähä hienon parvekkeen oot tehny! voit tulla sisustaa meijänki oman : ) ja mä ARVASIN että löydät noi korut vielä, hyväjuttu <3 !!

    VastaaPoista
  2. Thankjuu <3 haha joo :D no miä olin varma etten löyä niit enää ikinä mut onneks löyty :))

    VastaaPoista