keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Pikkuruinen meikkipostaus

Oon aina rakastanut katsoa sitä kun joku meikkaa. Se on jotenkin niin ihanaa tuijottaa kun toinen laittaa ripsiväriä ripsille ja huiskuttelee poskipunaa poskiin. Pienenä tykkäsin katsoa kun mummi meikkasi, ja joskus aina myös mä laitoin huulipunat huuliin ennen kaupoille lähtöä :D Rakastan myös lukea meikkipostauksia, ne on mun mielestä ihan parhaita ja metsästän niitä aina kaikkien blogeista :D Sen takia päätin myös itse tehdä oman pienenpienen postauksen mun meikkauksestani.

Mun meikkihistoria (hahaha kuulostaapa typerältä) ei oo millään tavoin ihmeellinen. Kunnolla aloin meikkaamaan ehkä seiskaluokalla. Sillon taisin tosin käyttää vaan ripsaria ja jotain peitepuikkoa...   Lukiossa mun meikkiin kuului aiina kissamaiset eyeliner-rajaukset. Ripsiä en taivuttanut ikinä enkä myöskään käyttänyt meikkivoidetta.

Sitten, ehkä lukion kolmosella, en tiedä miksi, aloin taivuttaa ripsiä ja jätin eyelinerit unholaan :D Nykyään mun päivämeikki on supersimppeli ja teen sen neljällä, usein kolmella tuotteella. Ne on nämä:


Ripsari, mineraalimeikkivoide, kulmakynä. Jos muistan/jaksan/kerkeän, niin laitan poskipunaa poskiin. Huulirasvaa ja huulipunaa käytän melkein aina, tässä tän hetken lempparihuulirasva.

Ja sitten tässä on mun välineet:

Kabuki, meikkivoidesivellin ja poskipunasivellin + tietty ne taivuttimet.

Ja tällainen naama tänään(kin) noilla tuli aikaan:





Tosi tosi luonnollinen "meikki" - jos tota ees meikiksi voi kutsua- on siis mulla. Tosin kyllä noilla samoilla tarvikkeilla saa vähän vahvemmankin lookin, kerrostaa vaan tarpeeksi ripsaria ja laittaa vaikka kirkasta huulipunaa! Mitään vaihekuvia mulla ei nyt ole koska en aamulla ajatellut että tekisin meikkipostauksen. Paitsi hei, löysin kyllä yhen meikittömän kuvan musta koneelta, se tulee tässä :

Kiharat tosin tekee aina paremman näköseksi mitä on, eli tää kuva huijaa vähän :D En siis joka aamu näytä tältä suoraan sängystä noustessani. Mutta näkyy tässä noi mun olemattomat kulmakarvat ja vaaleet ripset jotka oli tarkoitus havainnollistaa.

Nyt syömään ->

EDIT: ainii ps unohin laittaa nämä, kuvailin nimittäin tänään tuol ulkona vähän muutaki ku naamaani (ja oli muuten taas noloa , joku poika katto mua ja näin niin selvästi kuinka se mietti mielessää "mitä toi tekee" ku toikkaroin tuol kamera kädessä ja kuvasin itteäni) mutta no kuitenkin, tässä vielä pari lisäkuvaa tältä päivältä :D oli nättiä ku aurinko paisto <3





2 kommenttia:

  1. Moi, tulin vaan sanoo et tää on parhaimpia blogeja mitä on! :) Niin AITO, ja älyttömän hyvää kirjotusta!! Tosi mielekästä lukea tätä! Ja hupaisa, naureskelen tääl yksinäni sun hauskoille jutuille ja kommenteille.. Osaat ilmasta kaikki asiat älyttömän hyvin :)GO HEIDI !!! <3 Kaikki postaukset on ollu tosi hyviä! t. amniserkkusi, ps. oli jotaa muutaki hyvää sanottavaa mut unohtu! :O :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihana Anni! :D<3 No tos oli jo ihan liikaa kehuja meen hämilleni :D Vielä mul on kehityttävää kirjottajana mut minust on silti kiva kirjotella tänne :D Mutta hyvä jos tykkäät, kiitos näteistä sanoista Amniseni <3

      Poista