torstai 15. maaliskuuta 2012

Ei niiiin ankea torstai!

Ooh, vitsi ostin tänään jotain niin kaunista ja mulle epätyypillistä että huh! Nimittäin pienen kristallikulhoasian!<3 En oo ihan 1000% varma, että se on kristallia, mutta lähes 99% varma kuitenkin, koska se helähtelee tosi kauniisti kun sitä napauttaa jollakin kovalla.

Se on super ihana, en saanut kuviin oikein vangittua sen upeutta, se pitää nähdä ihan IRL <3




Noi kynsilakat oli vaan rekvisiittaa ja yritin demonstroida minkä kokoinen toi kulho on, ehkä vähän epäonnistuin siinä :D

Lisäksi mä tein jotain muutakin tosi epätyypillista, mä kävin YKSIN _pitsalla_. En ikinä käy pitsalla koska mulla on keliakia enkä oo oikeestaan löytänyt mitään pitseriaa joka tekis gluteenittomia pitsoja. (Kotipitsaa ei lasketa) Muutenkin tykkään ite tehdystä eniten niin en oo edes aktiivisesti metsästänyt sellaista. Tänään oli kuitenkin niin nälkä, ettei em. seikat haitannu. Oli hyvää! <3



Tässä vielä pari muuta uutta asiaa:

Uusi laukku, tykkään ihan tosi paljon vaikka toi sais ehkä olla iihan vähän isompi. Mutta kelpaa tuo noinkin :)

Haha toissapäivänä ostettu sympaattinen juomapullo : DD

Ja loppuun vielä maailman paras raejuusto ja mun äskettäin löytämä myös maailman paras proteiinipatukka. Sisältää 20g proteiinia, 100%luomua, eikä mitään keinotekosia sokeri jnejne mömmöjä. Okei ton pitsan jälkee mun on paha puhuu mistään terveellisyydestä mutta no lätkäsinpä sen nyt kuitenki tähän postaukseen 


Jees jees, nyt ois kai taas naamanpesun aika ja sitte peittojen (mul on kaks) alle köllimään :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti