torstai 22. maaliskuuta 2012

muutosten tuulia vai ehkei sittenkään

Haha, eikä, eksyin äsken lukemaan mun monta vuotta vanhaa blogia ja oii oon ollut niin angstinen ! :D Haaveilin silloin mm. salkkari-Mirosta ( : DDD) omasta ajokortista ja autosta, rahasta ja vaikka mistä. Kopsaan tähän yhden kohdan mistä kuitenkin vielä tunnistan vähän itteni vaikka suurin osa jutuista olikin jotain käsittämättömän noloa ja outoa:

Eilen päätin että mä haluan ainaki jossain mun elämän vaiheessa olla Siljalla töissä. 
Tai Vikingillä. 
Isolla laivalla kuitenki. 
En tiiä miks mä niin haluan tai mistä se mieliteko tuli mut noin mä vaan päätin. 

Ja sit haluisin vielä edellee ehkä vähän olla lentoemäntä. Se mieliteko oli ja lähestulkoo meni mut silti se häilyy viel jossain tuolla mun pään sisällä. 

Muutenki kaikki tollaset ulkomaa-ammatit ja pois kotoa-ammatit on mun mielest kivoimpia. 
Sellaset joitten avul pääsee pois :) 

Mul on nimittäin aina ollu hurja hinku pois sieltä missä mä olen. Aina muual paitsi siellä mis asuu on hauskempaa. 

Ja vihaan asioitten loppumist ja eri paikoist lähtemistä. 
Jos oon ollu jossain Kotkan ulkopuolel, en ees missää kaukana, tuleminen takas kotii on ehkä hirveintä. 

Pienen mä aina itkin vaikka piti tulla kotii vaa mummilast pyhtäält!  Mä istuin aina autos ajajan viereisel paikal ja katoin ikkunast ulos ja sit kyyyyneleet valu. 

Nykyää mul ei tosin enää oo toi niin paha ku ennen, saattaa olla jopa kivaa tulla takasi omaa kotii ja omaa sänkyy ja tuttuihin ympyröihin : )  

Okei ei kaikki tossa pidä paikkaansa, en ainakaa tällä hetkellä haluais lentoemännäksi tai laivatyöläiseksi, enkä oo noin kaiken loppumista vastaan, mutta vähän oon edelleenki jatkuva uuden tavottelija! Lukiossa meinasin pakahtua Kotkaan kun halusin sieltä pois, nyt oon huomannut että alan vähän haluta Helsingistäkin pois. Joskus Helsinki tuntui isolta kaupungilta, nykyään tää on niiin pikkunen, ei Helsingissä oo oikeestaan mitään isoa :D Kyllästyn aina jossain vaiheessa ja nyt lähiaikoina on vähän alkanut puuduttamaan. Mutta toisaalta, missään muualla Suomessa en haluais asua kun Helsingissä, ja voi olla että mua piristäis vaan joku pikku reissu jonnekin, ja kohtahan me ollaan lähössäki Budapestiin !

Lisäks mä suunnittelin (okei päätin) että jossain mun elämän vaiheessa haluaisin lähtä Afrikkaan lähetystyöntekijäksi/yleiseksi avustajaksi. Haluun lähtä Jonin kanssa yhessä :) Mutta älkää käsittäkö väärin ! Tykkään kyllä asua Helsingissä ja aikeet on asua ja elellä täällä jos Luoja suo mutta haluan vaan aina myös jotain uusia kiintopisteitä elämään :) Ja tykkään kyllä edelleen Helsingistä ja niinku sanoin mun mielestä tää on paras paikka Suomessa! <3 Jja voi myös olla että joskus käännän kelkkani täysin ja muutan maalle ja hankin lehmän ja possuja ja lampaita ja mäyriksiä!

Hmm nyt huomasin tätä kirjoittaessa että en mä kyllä haluakaan täältä pois, huomasitte varmaan tekin nää kaikki selitykset, eli joo, täytyy vetää sanani takaisin en mä haluukaan mitään  muutosta kun näin on just hyvä :D huh iski jo paniikki ku kävi tarkemmin ajattelee asioita

mitä tästä siis opimme, täytyy olla tyytyväinen siihen missä on ja miten ja kenen kanssa ja koska ja jaaaaaaaaa kaikkee. ainakaa miä en kyl valita enää Helsingistä !!!

haleja ja hyvää yötä <3 heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti