maanantai 26. maaliskuuta 2012

synttärijuttui ja muutaki

Hahaa moi mul oli lauantaina synttärit! Olin Jannan luona siellä Hyvinkäällä ja oli kivaa, thank juu kaikki <3
Kuvia mulla ei oikeen oo illasta kun ehkä 7, ja niistäkin puolet värähtäneitä. Illan ehtoisa emäntä tulee kuitenkin tässä:
 Ja näin "ehtoisa" mä olin

Mentiin nukkumaan varmaan 4 tai sen yli mutta heräsin reippaana jo 10 ja lähdin 12 junalla kohti kotia. Ja mikä ilma !!!!!! Lämmintä mut super lumisentalvisaa, se oli oikeesti outoo


Jomppaki oli ollu vähän juhlimas mut se oli silti komee <3


Juotii malja mun kunniaks ja tapahtu pikku failure

hups =)

Mut joo hei, nyt pitää lähtä salille, MOIKKU

aini ps. Kattokaa kuin kesäistä (ei ees keväistä) täällä oli perjantaina:



Jes!
Nyt meen moiks <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti