tiistai 27. maaliskuuta 2012

rankka päivä

Vähänkö meijän parvekkeesta tuli hieno!! Rakennettiin sitä tänään koko päivä aamukasista viiteen mutta saatiin valmiiksi. Pikku vaikeuksia jouduttiin kohtaamaan mutta hah selvittii niistä UPEESTI! vaikka ite sanonki




Sori, melkein joka kuvassa vilahtaa jonku käsi tai pää tai jalka mutta sellasta se oli kun kaikki halus kuvata :D Tää oli sitten vaan esimakua, laitan lisää kuvia messuilta ja muista kilpailupartseista kunhan saan ne eka kuvattua perjantaina. Ainiin, yksi kuva pitää vielä lisätä, kattokaa kuinka söpö asetelma-asia meidän esittelypöydässä on :

Aika siisti eikö :)

Messukeskuksesta lähin kohti Selloa ja Bodycombattia, ja matkalla sorruin KAHTEEN jäätelöön ja keksisuklaaseen!! Oon just tällanen että sillon ku repsahan repsahan kunnolla ja vedän hullut sokeriöverit. Noiden lisäks söin siis tänään mm. mustikkarahkaa ja kookosmansikka pannacottaa heheheh........ Mutta tällänen miä aina oon, joko oon kokonaan ilman tai sitten vedän herkkuja kaksin käsin.

Äsken tulin kotiin ja jee ihana yllätys odotti, mun feelunique tilaus oli saapunu! Tilasin sieltä nämä


Tangle teezer, Redkenin suoristus/kiharrussuihke, Paul Mitchelin Super skinny serum.
Ja pakko sanoa että ainakin toi tangle teezer on täysin niiden kehujen ansaitsema mitä siitä oon lukenut!! Vaikka tänään mulla oli kyllä tosi epätakkunen tukka mutta vaikutti se kuitenkin tosi hyvältä. Myös superskinnyä testasin = perfect ja myös ton suihkeen pitäisi olla ihan jepatsuliini.

Hyvä tilaus siis kaikkineen!

Nyt miä en kai enää muista/tiiä mitää muuta kirjotettavaa, unia siis ja huomiseen tai johki!
<3 heidi


EDIT ps. Meidän luokan Liisan on sitte parvekkeen suunnitelman takana!!

2 kommenttia:

  1. ja mun tekemä pöytäasetelma kröhöm!

    VastaaPoista
  2. vai siä sen olit tehny, oli hieno!

    hei jee oot löytäny mun blogiin hienoa :D

    VastaaPoista