tiistai 13. maaliskuuta 2012

Partsia ja pakkeleita

Heissan, nyt kyllä alotan tän postauksen esittelemällä pari uutta asiaa jotka kotiutin viime viikolla.

Ensin esittelyyn pääsee ihana huivi Seppälästä, oon ettiny tällaista jonkun aikaa ja vaikka ensin mietin että viekö toi vaalea väri mun lakanakasvoiltani viimeisetki värit niin lopulta (ehkä 2 min harkinnan jälkeen) päätin että viekööt jos vie, miähän ostan sen ! Ja niin visa vingahti ja pankkiavaruus siirsi 9,95 euroa mun tililtä Seppälälle.

Helposti sen rahan arvoinen!

Seuraavat ostokset oli (vaikka oli toi huivikin kerran sitä olin etsinyt) järkeviä. Benecosin (luonnonkosmetiikkamerkki) ripsiväri ja poskipuna. 


Oon ajatellut että yritän siirtyä pikkuhiljaa luonnonkosmetiikkaan, ja näiden myötä oon ihan suht hyvällä mallilla. Mun perusmeikkihän syntyy kulmakynästä ripsarista ja mineraalimeikkivoiteesta, ja Benecosin kulmakynä mulla jo on, niin aika luonnollisiahan tässä jo ollaan hehheh!

Ja on muuten ihan toimivaa tuo ripsari, kuvasin aamulla jopa kuvan demonstroidakseni sen tehot :D Ja huom: mulla on luonnostaan ihan piikkisuorat ripset jotka monet ripsarit lannistaa heti alkuunsa taivutuksen jälkeen. Myöskään tuuheutta ei hirveästi ole, pituutta ihan OK :) Tällä sai kuitenkin mielestäni loihdittua ihan kivan katseen, ja hyvin on kestänyt taivutukset!


Poskipuna ei ihan ripsarin tasolle yllä, saa hinkata aika pitkään siveltimellä että tarttuu edes vähän väriä, mutta antaa kuitenkin ihan kivaa hehkua poskille. :) Ja kaikkein parastahan näissä meikeissä on hinta: molemmat vähän yli 9e!! Suosittelen siis paljosti kaikille :) Jos joku ei oo lukenut niin esim. Lumenen ripsiväristä löytyi jonkin aikaa sitten syöpää aiheuttavaa ainetta, ja ties mitä muita aineita muissakin meikeissä on, niin se on ihan hyvä vaihtaa vaikkapa yksikin tuote luonnonkosmetiikkaan!

Joo ja nyt ei enää mitään meikkihöpinöitä, vaan näytän teille pari kuvaa meidän partsin tekovaiheista :) 
 Sammaleet by Anni ja Sanna
 Toi on niin hieno, meijän luokan poikien tekele! Mulla ei kyllä taidot tollasee riittäis :D 

Pikkuhiljaa se valmistuu :) Reippaasti yli puolessa välissä kuitenkin ollaan! Puutarhamessuille sitten vaan kaikki katsomaan valmista lopputulosta ;)

Nyt taisi olla kaikki mun asiat tässä, kivaa tiistaita jokaiselle :)
<3 heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti